yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
13.7.2009 klo 9:10 |
Oli yks basisti joka totes vähän hankalassa tilanteessa että "samasensitväliäo" sopisikohan se tähän tilanteeseen? Eihän tässä järki riitä 8-) |
|
13.7.2009 klo 9:15 |
Aion nauttia koko päivän jotain hirveitä piristeitä etten nukahtele kokoajan! Näin ei tarvitse Muusaskan yksin valvoa. Mä en suostu enää menee tajuttomaks vähä väliä vaan hommaan jotain supersoosia että valvon 24/7 sairasta! Lääkärii! Henkilökuntaa! Poliisii! Palokuntaaa! Auttakee! Antakkee soosiaaa! Pälli leviääää.... |
|
13.7.2009 klo 9:26 |
Nii! Ja sitäpaitsi kerran lääkäri on mulle joskus antanu maanis depressiivisen henkilön diagnoosin ni saan luvan alkaa valvomaan NII! |
|
13.7.2009 klo 9:33 |
NII! Ettäs tiiätte! |
|
13.7.2009 klo 9:49 |
Nyt mulla on kauhee rahkan himo. Ja sitä ei tietenkään tästä maasta saa... Löysin venäläisen kaupan jossa myydään venäläistä rahkaa, haen semmoisen pönikän huomenna. Jos se on pahaa, teen rahkani itte. Ei se niin vaikeeta voi olla. |
|
14.7.2009 klo 6:55 |
Se ois nyt back to the real life. Don't worry, joudutte kyllä kestämään mun juttuja lisää vielä jossain vaiheessa, mutta jonkin aikaa vähän harvemmin. Siu ihmiset! |
|
14.7.2009 klo 7:59 |
Pärjäile miimar! Olipas kamala ilta ja hirveä yö ja ankea aamu.. Kroppa hylkii elämää! En pistä pahakseni jos tää päivä olis suhteellisen oireeton ja kenties jopa mukava! |
|
14.7.2009 klo 9:48 |
yokille ja muusaskalle: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Homesairauksiin+etsit%C3%A4%C3%A4n+va... !!! Tuli heti mieleen te kun luin tuon jutun. Nyt aloitetaan siis tutkimus, jossa pyritään selvittämään mistä johtuu sellaset vakavat oireet joita on seurannut semmosissa asunnoissa asumisesta joissa on ollut kosteusvaurioita. |
|
14.7.2009 klo 11:00 |
Vitsi mitä kamaa http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Supermyrkyt+ovat+nimens%C3%A4+veroisi... :/ Jos asuisin lähempänä Oulua, niin voisin liottaa vedessä paitaa ja housuja ja koettaa kammeta itseäni Yokille ja Muusaskalle kylään. Mun mielestä teidän pitäis saada enemmän jotain avustusta suhteessa noihin teidän oireisiin. Siis joku kunnon pesukone mitä voi käyttää ainakin jne. lapsenhoitoapua jne. |
|
14.7.2009 klo 12:37 |
^Olen täysin samaa mieltä!!! Ps. Aina addikti jonkun keinon löytää, varsinkin kun vierotusoireet ovat pahimmillaan :P |
|
14.7.2009 klo 15:05 |
Kiitos Nekku2 ja James ja miimar <3 totta on että ovat aikaomista kamaa nuo supermyrkyt. Se asiantuntija jonka kanssa kerroin jutelleeni on tehnyt ja tekee edelleen yhteistyötä tuon salkinoja salosen kanssa. Olette ihania :) miimar kunnon addikti 8-) Viestiä muokattu 14.7.2009 klo 15:06, muokkaaja: Yoki |
|
17.7.2009 klo 2:59 |
Yksi kaunis yö taas lattialla. Nii..in kaunis yö. Liekö puuvilla pöly vai mikä mutta kertakaikkiaan henki tilttaa tuolla patjalla vaikka sille on tehty vaikka ja mitä. En kehtaa sit ottaa enempää kortisonia saadakseni nukkua patjalla. Ehkä mieluummin nukun tämän yön lattialla. Ku sais nyt tän hengen muutenkaa kunnolla auki.. Jees.. Meillä on vielä pari ässää hihassa ton patjan suhteen. Jos nekään ei auta niin viritän itelleni tänne olkkariin jotain muutaki ku tyynyn ja peiton.. Ja pyyhkeen.. Peitto toiminee osittain patjana ja pyyhe peittona. Jees.. Eipä tässä. No mutta sauna sentään toimii! |
|
17.7.2009 klo 3:39 |
Laulan serenaadia..! No ei vaiskaan. Vähä hankala alkaa nukkuu tähä. Ei oikein natsaa joo.. Yhtä helppoo ku jään polttaminen. Hoh hoi! Mutta jees se on se selvä se että kaikki kuiteski ja kuiteski joskus kaiketi tapahtuu niin ja näin you know.. Siis syynsä kaikella ja kaikella syynsä ja tarkoituksena ja niin you know. Kuten myöskin tällä oluella! Jolla juuri yritän tainnuttaa itseni nukkumaan.. oishan tuolla edelleenkin se pami purkki, mutta kun.. Se on vähän pami purkki.. Siis sellainen ääh.. En mä tiiä. Mut ei se oikein nappaa. Vasta sit ku pälli räjähtää niin sit. Sitä vartenhan se on. Yoki popsikoot naamariinsa ku sehän täällä aamuisinkin pojan kanssa herää. Mä tarviin nyt vaan tainnutuksen lattialle.. Nuija nukutus tai jotain. Ei o kyl vasaraa millä lyödä taju kankaalle.. Mut joo.. Näin reipas ja vetreä ja TERVE nuori nainen varmasti selviää ilman untakin! Ei se o niin justiisa jos taju lähtee, kuha sen saa vaan takas. Eli ei se mitään vaik päässä pimenee. Hetken hengittää niin meno jatkuu. Mitähä sairasta mä tääl runoilen.. En tiiä ittekää. Kuha vaan jotain raaputan jos se vaik auttas nukahtaa! Viestiä muokattu 17.7.2009 klo 3:41, muokkaaja: Muusaska |
|
17.7.2009 klo 9:43 |
Siis kyllä alkaa ottamaan niin sairaasti pannuun tämä homma ettei mitää järkeä! En muista koska viimeks olis näin paljo kiroiluttanu ja tuntunu siltä et kuuppa sekoaa :-x eihän tästä tuu %*£¥ mitään #¡¿* oikeesti!! Ei voida nukkua ku patjasta tulee oireita, ei meinaa uskaltaa mennä kauppaan ku sen jälkeen on aina ihan soosina eikä kylään meinaa uskaltaa mennä ku kaikest tuntuu tulevan oireita mitä ihmisillä on päällä jne.. Ei voi juoda ku lähdevettä ja Muusaska vaan yhden merkkistä lähdevettä... Ei voi omistaa mitään elektroniikkaa, ei vaahtomuovia sisältäviä tyynyjä, patjoja jne.. Samoin on lateksin kanssa ja ylipäänsä sitte synteettinen kumi ei käy meille.. Nii eihän sitä ole ku kaikkialla! Ja kaikessa on jotain hiton kemikaalia ja sössönssöötä! Ulos menet ni homeitiöt leijuu suoraan päin naamaa ku oven avaat! Samoin tekee siitepöly ja muut ties mitkä sonnat! Käytettynä et voi ostaa etkä vastaanottaa mitään ku 99% varmasti niistä tulee oireita! Pyykkiä ei voi pestä ollenkaan pesukoneessa ku siinä on tiivisteessä synteettistä kumia. Käsin voi toki pestä mut mielellään vain yhdellä pesuaineella (sonett) tiskikonetta voi käyttää onneksi mutta ainoastaan tuon saman valmistajan konetiskiaineella... Ei hyvää päivää! Vois sanoa suoraan suomeksi nyt jotain ja kovaa ja pitkään mut ku EI VOI KU PITÄÄ OLLA NII PYHÄ! |
|
17.7.2009 klo 9:50 |
Ai niin.. Vaatteita jos ostat ni niissä on enemmän käsittelyaineita ku järvessä kaloja! Niitä sitte yrität muka saada niistä pois ja hankaat sata pesua käsin niin et vaatteis on reikiä ja värit on taatusti kadonneet.. Sitte ku sen rievun päälles pistät ni saat silti oireita.. Oupeipe! Sama on pyyhkeiden ja lakanoiden kanssa.. Hmm hmm hmm hmm ja työelämään pitäs palata? :O kiss my *** en viitsi alkaa edes kirjottaa ny meidän oirelistaa.. Voi ties ja mikä sentään ja / |
|
17.7.2009 klo 9:51 |
Ruma ja epäkristillinen kirosanaläjä! |
|
17.7.2009 klo 10:26 |
Nii että jos on pulaa rukousaiheista niin ei pistetä yhtään pahaksemme jos joku vähän rukoilis että Jumala vois poistaa nämä vähäiset pulmamme. |
|
17.7.2009 klo 10:48 |
ajoin skootterilla yöllä ilman aurinkolaseja, niin kaksi pientä kärpästä lensi perätysten mun silmään.. ne löytyi aamulla tuolta vasemman silmän vasemmasta kulmasta kun nosti hieman silmäluonta ylös ja silmä punotti aikalailla. just kun mulla oli muutenkin toi silmä tulehtunut ja tipat saatu siihen. mä voin Yoki rukoilla, mun usko tosin ei ole niin vahva kuin joskus... joskus olis niin vahva usko, et tuntui et oikeesti kaikkea tapahtui kun rukoili :/ |
|
17.7.2009 klo 10:59 |
James kiitos! |
|
17.7.2009 klo 23:10 |
No nyt on sitten vuorattu patja rakennusmuovilla. Saas nähdä miten käy! Luisto on ainakin kohdallaan 8-) |
|
17.7.2009 klo 23:10 |
Tuplat.. Höh. No mutta joopatijoo.. Ja on muuten olohuoneessakin nyt verhotanko ja verhot! luksusta! |
|
18.7.2009 klo 4:37 |
Täten vaadin Paganakristitylle profiilikuvaa! :-| |
|
18.7.2009 klo 7:51 |
Kyllä tää on perseestä! Ei tota patjaa nyt sitten voi enää käyttää.. Lattia kutsuu siis jälleen kerran ajaksi X mitenhän tässä käy. Hermo meni jo.. Evvk! |
|
18.7.2009 klo 7:55 |
Hei mut nythän mä hokasin! Väännän loton ja uskon et voitan ni sit voitan ja ostan satatuhatta pehmeää juttua mistä ei tu mitää oireita ja sitte me Muusaskan kanssa nukutaan. Pojalle palkkaan hoitajan kymppitonnilla! Vähänkö oon nero! Miks en aiemmi tajunnu 8-) |
|
18.7.2009 klo 10:14 |
Yoki: Ai niin.. Vaatteita jos ostat ni niissä on enemmän käsittelyaineita ku järvessä kaloja! Niitä sitte yrität muka saada niistä pois ja hankaat sata pesua käsin niin et vaatteis on reikiä ja värit on taatusti kadonneet.. Entäs kirpparilta ostetut vaatteet. Niiden luulisi olevan pesty jo jokuseen kertaan. Kirppareilta löytyy myös joskus lakanoita, toisinaan ihan hyviäkin (vaikka aikamoinen metsästäminen siinä kyllä taitaa olla). |
|
18.7.2009 klo 12:13 |
Saana valitettavasti kirpputori on voisin sanoa jopa moninkertaisesti pahempi vaihtoehto syistä että: A. Vaatteita on pesty vahvoilla pesuaineilla ja/tai käytetty huuhteluainetta. Ne nimittäin jättävät suuret pitoisuudet kemikaaleja tekstiiliin. B. Ne on pesty pesukoneessa. Pesukoneiden synteettiset kumit jättävät jäämiä vaatteisiin, eikä kukaan taida pestä vaatteitaan käsin.. Paitsi me 8-) C. Vaatteet on olleet homeasunnossa. D. Vaatteissa on eläinpölyjä. Että että... Ideoita lisää :) |
|
18.7.2009 klo 13:42 |
Jätesäkkiin pukeutuminen? Eikun oikeasti, ei minulla ainakaan ole enempää ideoita =( |
|
18.7.2009 klo 13:59 |
Saana :) joo kyllä meillä on käyny mielessä tuo jätesäkkiin pukeutuminen. Toki netistä saattaa löytää luomupuuvillavaatteita, mutta kuten sanoit hinta on aika kova ja tarjonta on jokseenkin suppeaa. Pitää kai jostain löytää maatila vuokralle ja kasvattaa itse raaka-aineet ja tehdä sitten vaatteet.. Muusaska onkin jo tästä vitsaillu jotain... |
|
18.7.2009 klo 18:06 |
Ihmettelin tässä tovin että miks tuntuu et taju lähtee kunnes tajusin et mähän en o syöny :-D minne ne tunnit ohjeen juoksee.. vastahan se aamu oli.. Nyt vähä helpotti ku veti nopsaa pari leipää. En kyllä jaksa vieläkää alkaa tekee ruokaa.. Poika sentään on syöny. Mä teen sit illalla ku kundi nukkuu. Tai sit Yoki tekee.. Jees pox. Muutenki kyl vähä outo olo ku nukkunu pari yötä tosi huonosti lattialla. Nyt mul on sentään sellainen tyynyviritys patjana. wau! |
|
18.7.2009 klo 22:43 |
Muusis ja Yoki: Voitte tuoda pojan sitten hoitoon, kun muutetaan sinne. Saatte sitten nukkua univelkoja pois. Ei voi sanoa muuta kuin, että ihan järjettömiä nuo teidän jutut. Koko ajan ootte rukouksissa! Koittakaa jaksaa, kyllä se siitä vielä hyväks muuttuu! Teidän uskoa koetellaan nyt. Tää on testi. |