yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
30.6.2009 klo 3:07 |
Heh.. Ei taideta tänä yönä nukkua. Ei o puhdasta lakanaa ku pitäis käsin pestä ja en voi olla ilman lakanaa ku patjan käsittelyaineet ottaa niin pahasti henkeen.. Ja lakana on niin likainen et lojuu tuol ammeessa.. Ei voi pestä konees ku siitä jää jotain kemikaaleja mitä en kestä. Heh. Yritin kyl kovasti mennä nukkuu tonne mut ei voinu ku niin kauhea kutina iski ja henki tiltti. Kevyesti tää siitepölyaika taas pahentaa kaikkea mutta ei mahda mitään. Tein tohon aamuksi taktisen suunnitelmaan. 1. Hyökkäys kauppaan 2. Tarvikkeita mm. Juuriharja jolla koitan hinkata patjasta kaiken allergisoivan 3. Rikkaimuri millä vielä imuroin patjan 4. Sikana asennus olutta et jaksaa tehä mitään ku pari viimeistäki yötä on menny miten on menny 5. Kumihanskat ja hyökkäys kotia hommiin! 6. Sammuminen sänkyyn siinä toivossa että siinä voi olla! Ps. Ei ole eka kerta ku patjojen kanssa tapellaan.. Tos on huomioitu kaikki muu paitsi nää käsittelyaineet jotka tänä kesänä on räjähtäny ihan kauheiksi! Muuten toi patja on sataprosenttista puuvillaa. Jees.. Kyl se tästä, niinku aina ennenkin! Positiivinen asenne peliin niin kyl tästäkin selvitään! 8-) |
|
30.6.2009 klo 3:14 |
Kyllä joo jees näin on jep jea ja niin edelleen... Toissayönä 3h viimeyönä 3h ja nyt näyttää tämä yö pyöreän 0h unen saldoja. En kyl tiedä miten Kroppa ja pää tän taas kestää mut yritetään. Muusaskan kädet hajos ton patjahomman seurauksena eli mä sit koitan jotenki pestä käsin näitä kamoja eli peittoa tyynyä lakanaa tyynyliinaa yms. Käsin siis toki ehdottomasti siksi koska pesukone päästää jotain käsittämätöntä kumintapaista hajua/kemikaalia siellä pestyihin tekstiileihin. Tää on kyllä korni vitsi koko homma ku tässä miettii!! Eihän tällaista tapahdu paitsi meille toki ehdottomasti. Ny ei kyllä pää toimi oikein ollenkaan eikä kyllä Kroppakaan... Oujeapeipe |
|
30.6.2009 klo 3:22 |
Ja tottakai jatkoviesti ärsyttämään... Ostan siis olutta ja väännän pää punaisena nää hommat sen voimalla ja sit sen jälkeen mietin et mitä ihmettä täällä tapahtuu.. On muuten aika hyvä kone toi pesukone! Harmi vaan ettei sillä tee hevon *sensured* mut hyvä se on joo. Oon muuten ihan tosissani rukoillu ja käskeny Herran nimessä sitä puhdistumaan mut ei totellu mokoma! Pah! Hmm hmm no kauppa aukee 9 aikaan.. Sitä odotellessa voinkin tässä istua lattialla ku ei ole tuoleja ja haaveilla sohvasta ja tvstä ja tietokoneesta ja sängystä ja pöydästä ja nojatuoleista ja terveydestä ja syksystä ja sateesta ja allergittomasta minuutista ja hmm hmm hmm vaikka hyvästä viskistä! Tadaa! Hyvin menee mutta menköön sano! Samasensitväliäo. |
|
30.6.2009 klo 4:23 |
Olen seonnut. Makaan olohuoneen lattialla tyynyn ja pyyhkeen kanssa eikä se edes häiritse mua. On jopa ihan hyvä olla. Heh. Meikä on Herran kukkarossa.. 8-) mitä se sit lie tarkoittaakaan.. |
|
30.6.2009 klo 10:08 |
nukahin muutamaksi tunniksi.. Näin ihan tyhmiä unia :-D kohta tulee vermeetki kaupasta. Ei tässä ny lopulta etes ollu paha nukkua. Ihan eri hengittääki ku ei o ollu mitään oireita aiheuttavaa naamassa kiinni =) kahvia tai kokista ja äkkiä -> |
|
30.6.2009 klo 12:00 |
Mä näin kyllä kans outoo unta... Olin outojen ihmisten kanssa jossain talossa, jota piiritti joko joku armeija tai sitten alienit - en oo varma... Sitten me etittiin sieltä hullun lailla taskulamppuja, kynttilöitä ja pattereita ja yritettiin mennä kellariin, mutta ei koskaan päästy sinne asti kun heräsin... |
|
30.6.2009 klo 13:34 |
Musta tuntuu, että mä näin Hengellisen unen. Se on toistunut useita kertoja ja sinänsä se oli aika jännä, kun kerroin siitä meidän äitille ihan ohimennen, niin sen kaveri oli profetoinut jotain ihan vastaavaa - siis kuvannut ihan samalla tavalla asian. Toi uni menee niin, että kaupungin vieressä jossa asun, on sellainen kaunis laakso vuoren takana, jossa unessa on kaikki niin todella kaunista ja jotenkin ihanaa. Ihmettelen aina unessa, miten siellä asuu niin vähän porukkaa ja miksi muut ei tule sinne. Toisinaan ajelen autolla siellä kauniissa maisemissa ja olo on samalla aina todella hyvä. Toisinaan olen tuon vuoren päällä ja katson kaupunkiin ja ihmettelen, että miten mun asuinpaikan lähellä onkaan näin hieno paikka, jota en ole ennen huomannut. Ajattelin, et toi vois olla joku Hengellinen vertauskuva - vuori jonka taakse ihmiset ei löydä tietä tai laakso jota harva osaa etsiä - tosin olis aika hienoa jos Jumala joskus siunais niin, että löytäisin myös ihan visuaalisesti noin kauniin paikan täältä suomesta. Sellaisen ainutlaatuisen paikan. Kivitalo jostain meren tai järven rannalta olis aika mukava. <3 |
|
30.6.2009 klo 18:06 |
Mitäs me unien näkijät :-D nyt on kuurattu ja jynssätty. Lakana on kyl vielä pesemättä mutta noo.. Kyl se tästä. Tekis mieli lähtä bauhausiin ettii saniaiselle uutta ruukkua :-D |
|
30.6.2009 klo 21:46 |
Joo! On tehty kyl duunia iha kiitettävästi tänään. Käytiin siel bauhausis ja löydettiin saniaiselle eli sampsalle uus hima eli mesta elikä ruukku. Mulle ostettiin kahvipensas.. Hmm tää teksti olis kyl ollu enemmän tuol viherpiperrysketjussa paikallaan mut samasensitväliäo! |
|
30.6.2009 klo 22:33 |
Tota lisäaineetonta röökiä ei voi polttaa lähellekään niin usein ku peruskessua. Ei vaan pysty! Puolikkaan ku polttaa niin on jo sellainen olo et nyt ne nikkikset sitte lähti. Jospa se kessuttelu tästä sit karsiintuis. Tää päivä menty kyl ihan hirveellä draivilla. Yoki meni just pesee tota lakanaa. Ei se yöx kerkee, mut on meillä tos tollainen väliaikainen "kertakäyttölakana" nyt kuitenkin. Vähän papui yms. Iskin kattilaan ja jonku nuudelipadan tosta nopsaan väännän. Päivän ensimmäinen ateria :-D |
|
1.7.2009 klo 11:53 |
Tulkaa ny muutki mölisee tänne ku tulee niin yksinäinen olo :-D heh, just heräsin ja rupesin kattelee et mitä lyhkäsiä hiuksia tos on. unohin et menetin eilen hermon tän hiustenlähdön kans ja vetäsin ennen unia etutukan 8-) no sairasta ku tuntuu et kaikki lähtee.. Jos tää pahenee niin kohta alkaa lähtee vähän muutaki ku vaan etutukkaa.. |
|
1.7.2009 klo 12:37 |
Mulla on streptokokki A angiina :(. On kyllä niin hanurista että huhhuh. Miten voi yhdessä kohdassa oleva bakteeri aiheuttaa näin järkyttävästi kärsimystä koko ruumissa? Ja mä kuiteskin elän kroonisen kivun kanssa, että ei tule ihan joka nuhasta valitettua, mutta tää on jotain naurettavaa... Ääääääh! EIkä tota särkylääkettäkään voi määräänsä enempää ottaa. Toivottavasti antibiootit lähtee kohta hyrräämään. |
|
1.7.2009 klo 14:12 |
^no höh :-/ pikaisia paranemisia! |
|
3.7.2009 klo 13:24 |
Tuplat Viestiä muokattu 3.7.2009 klo 13:26, muokkaaja: Muusaska |
|
3.7.2009 klo 13:24 |
Kolmas päivä ilman kortisoneja ja sen kyllä huomaa. Päätä särkee, väsyttää, huimaa yms. Yms.. No.. Vielä muutama päivä niin päivä päivältä helpottaa. Tää on kyl yks kortisonikuurin varjopuoli. Eikä tähän auta ruoka eikä juoma eikä mikään. Paitsi nukkuminen :-D aikoinaan kortisonilaskuissa nukuin vaan ja jos hetken oli järkevä olo niin piti olla jotain aivotonta tekemistä, eli ompeliö ekopusseja :-D hih. Nyt ei vaan passaa jäädä tänne nukkuu ku mies kärsii samasta oireyhtymästä niin pitää yrittää skarpata ja hoitaa yhdessä näitä hommia. Mamman ensimmäinen kuumepuu oli noussut mullan alta! Ja sekin täysin ennen aikojaan :-D joko kiwi on parantunut? |
|
3.7.2009 klo 14:06 |
streptokokki A angiina Jos tämä on se sama bitch, joka aiheuttaa infernaalisen kurkkukivun aina nielaistessa, niin jaksamisia kiiville. |
|
3.7.2009 klo 14:55 |
Streptokokki A aiheuttaa - erittäin nopean kuumeen nousun, mulla kahdessa tunnissa 39:ään asteeseen Että silleen. Lähdinkin aika vikkelään yksityiselle (klo 21 vieläpä) kun tajusin että mulla on kaikki noi oireet, ja kun tosiaan parissa tunnissa nousi kurkku täyteen vaaleita möhkäleitä. Lääkäri katsoi kurkkuun kerran ja sanoi oh dear, this is bad! Ei kuulemma oo näin aggressiivista tapausta nähnyt aikoihin, varsinkin kun kerroin että romahdus tuli noin nopeasti. Nyt kun on kolme päivää antibioottia takana pystyy jo nielemään ja nukkumaankin ilman järjettömiä särkylääkemääriä, jee jee. Ja huomenna mulla on treffit Optimus Primen kanssa leffateatterissa joten elämä hymyilee jo :)! |
|
3.7.2009 klo 20:58 |
Kiwille kovasti paranemisia ja Taivaan Isän taskuun! On ollu aika huvittavaa, kun kävin sielunhoitajan luona pari pv sitten ja koin, että aloin vihdoinkin vapautua henkisestä kahleesta, jossa olen ollut koko kevään. Pitkään en oo tuntenut iloa ja nyt se vihdoin taas pulpahti pintaan ja olen niin onnellinen siitä :) Kiitos Jumalalle! No, sen jälkeen onkin eräs tyyppi pistelly taas parastaan. Sitä ottaa pattiin ihan sikana. Eilen sattui pieni tapaturma vaunujen kanssa, kolhin jalkani ja melkein mursin sormeni. Nimetön on ihan turvoksissa eikä sitä voi oikein taivuttaa, huusin kun kipu oli jotain aivan järkyttävää! Röntgenit otettiin eikä siinä näkynyt murtumia, ainakaan lääkärin mukaan. Onneksi 1-vuotiaalle pojalleni ei kuitenkaan käynyt mitenkään. Sitten tänään illalla naapuri tuli pimpottamaan ovikelloa ja räyhäsi mulle kännissä jostain aivan superpienestä asiasta, olimme blokanneet heiltä vahingossa autopaikan. Se jo uhkaili isännöitsijällä sun muulla. Mua alkoi melkein naurattamaan, kun tajusin kuka siellä ovella seisoi :) Ja päätin, etten anna asian ollenkaan häiritä itseäni vaan pyrin olemaan juuri sitä mitä Raamatussakin kehoitetaan. Olin todella ystävällinen ja pyysin vuolaasti anteeksi, että olimme vahingossa blokanneet paikan heiltä ja paholaiselle, että et onnistu pilaamaan mun iltaa tällä. Joyce Meyerin kirjat ovat muuten aivan loistavia! Hankittiin viimeksi kolme lisää. Yksi englanninkielinen Look great feel great (sopii juuri mulle, jolla on vaikeuksia tykätä ja hyväksyä itseäni, opettelen sitä pikkuhiljaa) ja suomenkieliset Älä ole kaikille mieliksi ja Minä ja minun suuri suuni sekä myöskin David Wilkersonin Näky. Jumala puhuu näiden kirjojen välityksellä. |
|
3.7.2009 klo 22:43 |
Olen ihka uusi jäsen tällä, mutta ajattelin silti kirjoittaa jotakin pientä. |
|
4.7.2009 klo 7:39 |
Yrittäis syödä aamupalaa, mutta kun ei oikein tuppaa maistumaan... tööööt Viestiä muokattu 4.7.2009 klo 7:40, muokkaaja: miimar |
|
4.7.2009 klo 8:34 |
Nukuin sairaan huonosti. Palelin lähes koko yön ja ny on todella sellane olo että en ole nukkunut kunnolla. Tässä sit kahvilla käynnistelen itseäni. Huoh |
|
4.7.2009 klo 8:46 |
^On todellakin semmonen olo, ettei ole nukkunu kunnolla... Mulle ei sovi tuo aamuyöhön valvominen, mä kun en osaa nukkua aamulla pitkään... En vaikka olisin kipee :/ Ja muutenkin tää väsymys ja hutera olo saa miettimään kaikkee vähemmän mieltä ylentävää... Blaaaaahhhh... Koirakin oksensi äsken. Ja jos kivut alkaa taas tosissaan vasta parin päivän päästä, niin mä en ala X( Viestiä muokattu 4.7.2009 klo 8:48, muokkaaja: miimar |
|
4.7.2009 klo 9:09 |
Voimia miimar! Joo kivut on kyllä todella ikäviä :/ tänään ei näytä tämä kahvikaan oikein toimivan odotetulla tavalla... |
|
4.7.2009 klo 10:03 |
Tänks. Eikä mulla nämä kivut ole edes kovin pahat, ja silti saa maata välillä lattialla ja huutaa/purra tyynyä. Mutta se siitä, ei tähän kuole, on se ennenkin nähty *ottaa väkisin positiivisemman asenteen* :) |
|
4.7.2009 klo 11:16 |
onpas täällä kaikenlaista elämää nähtävissä... mitäpä tähän sanoisin. paljon parantumista ja voimia kiiville, yokille ja muusaskalle paljon paljon tsemppiä ja voimia, miitskulle ja muille nukkumattomille myös tsemppiä ja jaksamista! jospa ensi yönä nukuttaa. minä en myöskään viime yönä kauheesti hyvin nukkunut ku oli niin tajuttoman kuuma. nyt töissä olen. kaksi tuntia takana ja kahdeksan edessä huoh. |
|
5.7.2009 klo 11:11 |
Aivan kaamea olo. Oksensin äsken. Vihaan oksentamista. |
|
6.7.2009 klo 1:14 |
^mikä sulla on? |
|
6.7.2009 klo 1:21 |
Nekku kiitos. Joo tosiaan 3/20 lännen ambrapuista nousi ja yksi intian kääpiöbanaani :) miimar mikä sulla on? Voimia! |
|
6.7.2009 klo 8:19 |
Oksentelin eilen koko päivän, ei mitään hajua mistä tommonen tuli. Vieläkin on tosi outo olo - ei tietysti ihme, kun ei ole eilen syönyt mitään eikä oikein juonutkaan ja yönkin nukuin tosi katkonaisesti. Toivottavasti tänään jo helpottaa, mielenkiinnolla yritän siemailla mehukeittoa tässä sisuksiini. |
|
6.7.2009 klo 10:54 |
Onni on harmaa merinovillapaita kylmässä talossa :). |