yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
16.6.2009 klo 13:49 |
Se oli kans aika rokkia ku mummolassa porukka rupes tekee pizzaa.. Sit yhtäkkiä vaan et mitä sairasta ku joka paikka turpoo, kunnes tajusin et pizzaan laitetaan juustoa ja se meni just uuniin. Täysiä ulos istuu autoon monta tuntia et juusto höyryt laantuu :-D iha sairasta.. Mitään maitotuotetta ei saanu lämmittää mun läsnäollessa :-D hmm.. Ois kyl karseeta elää tuo uudestaan läpi.. Toisaalta, oli mulla mun stella artois <3 päivieni valo :-D |
|
16.6.2009 klo 14:00 |
Nythä mua alko ohjeen kirjoituttaa.. Eiku tuli vaan mieleen se ku Jumala näytti vähä et vedäpä tosta punaista maitoa. Sairasta kaikista myrkyllisin maito mulle. Me oltiin aivan sekasin! Aivan paniikissa :-D sit ku mies toi sen maito purkin kaupasta niin sydän hakkas tuhatta ja sataa. Sit vetäsin sitä hörpyn ja juostiin täysiä parvekkeelle tupakalle jos se vähä rauhottas :-D ne oli kyl omalla tavallaan tosi jänniä päiviä.. Mut se polte oli ihan valtava. Se oli pakko testata vaikka kuin pelotti.. Oli se kyllä.. Sit hirvee puhelin rumba äitille ja kaikille et arvaa mitä mä join :-D ihme että ei saatu sydäriä siinä touhussa. |
|
16.6.2009 klo 14:15 |
Nyt kyl voisin jo tukkia tämän suuren turpani. Mitäs muille kuuluu? |
|
16.6.2009 klo 14:28 |
Kaikki hullut uskovien jutut on kaikkein viihdyttävimpiä. Mä söin lääkkeitä vielä kyllä pitkään, vaikka yks pastori rukoili mun puolesta ja sanoi sen jälkeen, että olen terve. Vältin kuitenkin armeijan sillä verukkeella, että mulla oli epilepsia.. toi tosin oli todella lievä, vaivas muutamaan otteeseen vaan yöllä joskus nuorempana. Kuitenkin sairaus parani kokonaan vasta muutaman vuoden kuluttua siitä kun "olin terve" ja siks skippasin armeijan - mikä ei kyllä haitannut ollenkaan. Mä katson kaverin kanssa illalla Transporter 1 & 2 leffat. Statham on aika viihdyttävä tyyppi. http://www.lahiguera.net/cinemania/actores/jason_statham/fotos/3730/jaso... Viestiä muokattu 16.6.2009 klo 14:49, muokkaaja: JamesBond007 |
|
16.6.2009 klo 18:16 |
Hmm.. Mitähä mä tekisin täs illalla :-D yritin alkaa leipoo ku leipä oli päässy loppuu ja kukaan ei jaksa lähtä kauppaan.. Ensin tiputin kuivahiivat lattialle ja lopuksi kunnon tuutin jauhoja päälleni. Jes.. Musta tuntuu että tänään on maailman huonoin päivä :-D mikään ei onnistu eikä irtoo. Tekis mieli jotain tomaatti mozzarella patonkia.. Ei o kyllä tomaattiakaan mut koitan korvata sen pyreellä.. Ois iha kiva kattoo jotai iteki. Pitäs vaan mennä leffaan asti tai hankkia videotykki :-D eipä taida heti onnistua.. Yoki kyl vähä ehdotteli et jos mentäs ens kuussa leffaan. Saa nähä.. |
|
16.6.2009 klo 18:52 |
No nyt ne patongit on uunissa. Saa nähä mitä tulee. Vetäsin aika tuollai sivu kädellä koko homman.. Ei jaksanu keskittyä. Ei saisi valittaa (periaatteessa) MUTTA! tää päivä on jotain.. Jotain aivan extreemiä.. Poikaki on niin huonolla tuulella ettei mitään järkee. Luultavasti siks ku meil o iha karsee olo. Keskittymiskyky on täys nolla. Sairasta sentään, pitäsköhä lähtä vähän duuniin.. Kauankohan kestäis et Kroppa sanois sopimuksena irti :-D riippuu tietty mitä kemikaaleja siel duunissa on.. Haa, kohta patongit ulos uunista. Nyt alko viiniki auttaa oireisiin. Hyvä juttu! Ehkä tämä päivä vielä tästä.. |
|
17.6.2009 klo 13:43 |
Aaarggghhhh!!! X( Ei jaksa selittää... Viestiä muokattu 17.6.2009 klo 13:57, muokkaaja: miimar |
|
17.6.2009 klo 15:06 |
^mikä, mitä? Tämä päivä alkaa aikasta hyvin. Tänään juhlitaan nolla siittiöiden päivää :-D tai siis ku nyt on lopullisesti varmistunu et se miehen sterilisaatio on onnistunut.. Se tehtiin jo vuosi sitten, vaan muuttojen yms. Takia ne näytehommat vähän viivästyi.. Mut jes! NOLLA, NOLLA, NOLLA! Hmm.. Hmm.. Pitäs pestä pyykkiä. Kaikkien muiden vaatteet pestään koneella mutta mun vaatteet pitää pestä käsin ku meidän pesukoneesta tulee kemikaaleja joita en kestä. Rasittavaa :-D tai no, mieshän mun vaatteet pesee kuitenki ku mun herkät kädet ei kestä 8-) heheh. |
|
17.6.2009 klo 16:35 |
Nyt mä sen keksin! Kaikki ammatinvalinta huolet on ratkaistu! Mä ryhdyn VIININ MAISTELIJAKSI! <3 ei tarvi edes koulutusta kun koulutus ja harjoittelu tapahtuu kotona omatoimisesti itseopiskelun kautta 8-) täytynee ilmoittaa asiasta kelaan! |
|
17.6.2009 klo 23:30 |
Mun on pakko kokata puolialastomana kun kaikissa puhtaissa vaatteissa on liikaa käsittelyaineita tämänhetkiselle herkkyystasolle! Tosi kivaa... Ukkokin on vaaleanpunaisissa boxereissa 8-) |
|
17.6.2009 klo 23:32 |
^vitsi mitä sikailua.. Mut ku se on totta! Karseeta.. (meniköhän tämä nyt ihan överiksi.. ) |
|
18.6.2009 klo 5:55 |
Karseeta. Ei ihminen voi herätä tähän aikaan ilman että on pakko herätä o_O pitäskö lähtä kahvin keittoon. Mitähä sitä päällesä pukis.. Hmm.. Hmm.. En laita housuja ku kaik on siitepölyssä. Enkä paitaa.. Ku osa meni pilalle pesukoneessa, osa käsittelyaineissa ja osa likasia.. Hmm.. Ilmeisesti laitan siis peiton päälle näin aamutuimaan. Vois käydä kattoo itelle jonku järkevän topin. Siinä hajujen harmoniassa mikä liikkeissä on, ei vaan ota hullukaan selvää niistä käsittelyaine määristä ku jo muutenki siellä olo oireiluttaa. Eilen olin aivan kuolemaa tekemässä ku käytiin ostaa tipsulle takki. Hmm.. Ja ainaki pari eteentullutta käsittelyainetta on sellasia jotka ei meinaa edes pesussa irrota. Hmm.. Vois ostaa toisen sankon mihin laittas vaik yhdet housut likoo niin sais huomen puhdasta päälle. Jos mies jaksaa pestä ne mulle vaan.. |
|
18.6.2009 klo 6:04 |
Yokilla on hermoromahdus. Se joutu ottaa eilen kortisonia ku se paarman purema näytti siltä että alkaa tulehtuu, eikä se halua sitä imusuonen tulehdusta. Nyt se on ihan viriviritööttööt. Mä selvisin ilman kortisonia ku otin viiniä. Vaikka pariin otteeseen kaupungilla siinä hajujen harmoniassa tuntui että nyt kyllä tilttaa henki, mutta sinnittelin. |
|
18.6.2009 klo 6:08 |
Kohta lähden varmaan kahvin voimin altistamaan itseni uudelleen sille hajuvaltamerelle. Hmm.. Hmm.. Taidan survoo Yokille kohta pameja kahvikuppiin.. Itte en o vielä ees korkannu moista kemikaalinautintoa. Ei ole tullu vielä niin paha hermoromahdus. Ja voipi olla, että kynnys niiden ottamiseen on huomattavasti korkeampi nykyään. Tämän voi huomata outona heräämisenä keskellä kirkasta aamua vaikka ei olisi minkään sortin tarvetta :-D Viestiä muokattu 18.6.2009 klo 6:14, muokkaaja: Muusaska |
|
18.6.2009 klo 9:48 |
on tuo kyllä hurjaa tuo allergiajutut :O luulis että saisi jotain tukea ja just jotain kuntoutussuunnitelmaa tai jotain edes kaupungilta... minä kävin äsken reippaana tyttönä ottamassa kaksi rokotusta syksyn afrikan reissua varten. ei ollut niin kauheaa mitä odotin vaikka nyt vähän toinen käsi särkee. |
|
18.6.2009 klo 13:27 |
Huh että tuppas vähän eilen ahdistamaan... Heitti maailma taas häränpyllyä hetken aikaa, mutta nyt on keinunta jo vähän hellittäny. En jaksa edelleenkään selittää, liian monta asiaa... Tänään kuitenkin paistaa aurinko, sekin vähän helpottaa :) |
|
18.6.2009 klo 15:25 |
Nekku, hui :O mun pitäis joskus jäykkäkouristus uusia mutta noo.... En ole ihan heti lähdössä uusimaan :-D joo.. Täytyis kyl siihen kuntoutustutkimukseen ainakin päästä. Hmm.. Mun sormisyyhy loppu vihdoinkin. Kävin vähän pesulla ja käytin hitusen äkästä saippuata ilmeisesti 8-) melkein tunnin raavin ja rasvasin vuorotellen :-D jännä miten sellainen pieni vesikello voi hetkessä paisua älyttömän isoksi ja tulehtuneen näköiseksi ja kuitenkin vähän ajan päästä kadota lähes olemattomiin.. Yoki lupas tuoda mulle onneksi kaupasta vinyylihanskoja. |
|
18.6.2009 klo 15:32 |
^pääsen siis kohta pyykinpesuun. Tosin, en tiedä onnistuuko se siltikään ku niissä hanskoissa on niin lyhyet varret että voipi olla että sen varren kautta menee sit se vesi.. No, mä teen jotain muuta sit niillä hanskoilla. Höh. Melkein stressi iskee. Outo homma. |
|
18.6.2009 klo 17:17 |
No kyllähän noi hanskat päällä sai ton pyykinpesun ainakin alulle kaivettua. Tos yhes topis on aika vahva se käsittelyaineen haju.. En oikein tiedä millä sen sais pois. Yhdestä topista yritin kerran saada pois eikä se oikein lähteny millään irtoo tolla meidän sonetilla. Muita ku taas ei voi käyttää.. Tein sit vähän oman koktailin tohon sankoon. Toivotaan parasta. Olisi toiveena saada se toppi huomenna päälle! :-) |
|
19.6.2009 klo 8:46 |
Jees.. Nyt on sit varmistettu että juhannus grillissä ei käytetä sytytysnesteitä. Jees.. Hyvä juttu! Nyt pitäs rohkastua vetää hatsit tosta paidasta mikä eilen pestiin et oisko ne käsittelyaineet lähteny.. Hmm hmm.. Muuten menen alasti :-D no ei vaan.. Aika ongelmaa iskee sit jos sikseen menee.. Eilen koko päivän käytin yhtä käsittelyaine (tosin lievästi käsittelyaine) toppia ja raavin sit illan kainaloita ja siitä missä se topin raja menee kutitti eniten. Hmm.. |
|
19.6.2009 klo 10:06 |
Nyt uskaltauduin survoo kajaliaki silmiin. Toivotaan ettei mitään tuu.. ripsiväriä en uskaltanu ku sen haju on tehny oireita jos on oikein herkillä ollu. Saa nähä oliko tää kajaliki virhe. Hmm.. Ja paita ei ollu putsaantunu. Se kävi uuden pesun ja nyt taas toivotaan parasta.. |
|
19.6.2009 klo 15:03 |
Jos ketään kiinnostaa niin täältä löytyy luokkakaverini ja hyvän ystäväni olympiauimari Orinoco Faamausili-Banse-Princen haastattelu (vink vink: he is hot!! ;D). Kuulettepa vähän kiivienglantia plus kertoo se jotain meidän koulustakin. |
|
19.6.2009 klo 15:44 |
Alert!! esineellistävä kristitty nainen. Teillä on ikäeroa, joten ilmoitin asiasta myös sun äitille suomessa. |
|
19.6.2009 klo 16:03 |
radikaali.netillä ei ole siis enään chattiä? jos niin sääli... olen vasta hiljan löytänyt sivuston |
|
19.6.2009 klo 21:29 |
On täällä chat. |
|
20.6.2009 klo 1:13 |
Hahaha, James, juuri näin. Onneksi ohjaat minua pois turmion poluilta! :) |
|
21.6.2009 klo 0:25 |
Meillä on Yokin kans uus resepti myrkytysolotiloihin. Ruisleipää jonka välissä on sika äkästä raakaa sipulia + mulle päälle pikku tilkka punkkua ja Yokille kokis vodka paukku! Jo on kumma jos ei irtoo! Toi raaka sipuli tekee kyl aika kutaa! Suu vaan meinaa palaa mut mitäs pienistä :-D ps. Leivän välissä on myös voita ja luonnon suolaa ja Yokilla oli vielä basilikaa ja yrttisuolaa extra lisänä :-D huh huh. |
|
21.6.2009 klo 0:30 |
Ollu kyl tänäänki niin järjetön hedari ym. Ym.. Sanoin kuvaamaton olotila :-D mut jooh.. Eiköhän se tästä.. Keksis miten tän hedarin sais pois.. Ei siihen kyl taida oikeen mikään tepsiä.. No, se on vaan kärsittävä :-D hetken mietin oisko toi niska tulehtunu ku se kipu on niskassa, hartioissa, kaulassa, päässä, otsassa ja silmissä.. Ja välillä tuntuu että ois kasvoissakin.. No, ei maha nyt oikeen mitään. Onneksi näitä vuosituhannen hedareita ei ihan kamalan usein ole, niin sit on helpompi kestää :-) |
|
21.6.2009 klo 13:51 |
WOWWW!! Meikä teki kunnon oireentappoleivän 8-) ruisleipää ja väliin paljon voita sitten valkosipulia, sipulia, tabascoa(paljon) ja sitte vähä basilikaa :-P hmmhmm |
|
21.6.2009 klo 14:59 |
Huhhuh, mikä leipä! |