yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
11.6.2009 klo 17:36 |
:D Älä nyt viitsi miimar - kauneus on katsojan silmässä ja mitä harvempi miellyttää, niin periaatteessa sen parempi, sillä tuolloin kun tykkää jostain, niin se tuntuu ainutlaatuisemmalta kuin jos kuka vaan kävisi. On sullakin miehen ulkonäön suhteen jotain toivomuksia jos oot rehellinen, niin mahdollisesti joku mies on joskus sustakin ollut ruma... vai eikö? Ja et sä voi tietää vaikka sä olisit mun silmään kuinka hot tahansa tai kiinnostava, joten tuollainen heikolla itsetunnolla itsensä ruoskinta ei auta ketään tai mitään. Mä ainakin pidän itseäni maaiman komeimpana, vaikka tiedän etten sitä ole. Kukaan ei ole, mutta siitä että tykkää itsestään olematta narsistinen ei voi olla mitään haittaa. Viestiä muokattu 11.6.2009 klo 17:38, muokkaaja: JamesBond007 |
|
11.6.2009 klo 17:39 |
Edit. James ehti väliin :-) oceansoulin kommenttiin kai yritin vastata, suurimmaksi osaksi. ^joo niin tosiaan voi! Myös yksi hyvä juttu, jos nimenomaan uskovan haluaa.. Ku on niitä jotka ei näytä eikä kuulosta uskovaisilta, mut ku raapaisee pintaa syvemmältä niin.. Niin.. Mut onhan toi vaikeaa jos ei millään tunnu sopivaa osuvan kohdalle. Joskus tuntuu et toiki on niin mässistä kii! Viestiä muokattu 11.6.2009 klo 17:40, muokkaaja: Muusaska |
|
11.6.2009 klo 17:52 |
Mäki suorastaan rakastan itseäni! Tosin se rakkaus on kohdannut kovia kohtaloita ku pikku kundi pisti vähä jälkiä kroppaan, mutta, mutta.. Kyl mä ne vielä pois saan ku tarpeex yritän! Tai sit vaan yritän ja yritän ilman tuloksia, mutta en usko että se on turhaa. Mä muute olin niille sossuille niinku mulla ei ois juurikaan tunteita kundia kohtaan.. Ei kenenkään tarvi tietää vaikka mä tykkäisinki siitä. Se on mun oma asia. Tai ku ne kysy et onko mulla äidillisiä tunteita sitä kohtaan niin sanoin jotain tyyliin "no eipä juuri ole" yms. Näin paljon minä pidän sanasta äiti tai mistään äitiyteen liittyvästä. Nykyyhteiskunnan äitiyskäsitys on henkinen ja fyysinen itsemurha! |
|
11.6.2009 klo 17:56 |
Periaatteessa siis.. Jos multa kysyttäis esim. Tunnenko minä hellyyden tunteita esim. Täysin vierasta lasta kohtaan joka on mulla hoidossa niin vastaus todennäköisesti olisi kyllä. Mutta jos minulta kysytään onko minulla äidillisiä tunteita niin vastaus on ISO EI! ja päälle vielä että teen kaikkeni että en ikinä mikään äiti olisikaan. Enkö olekin helposti ymmärrettävissä? |
|
11.6.2009 klo 17:56 |
No kyllä mä itse pidänkin itseäni (nykyään) ihan suht viehättävänä, vaikken olekaan minkään kauneusihanteiden mukainen, mutta mua vaan ärsyttää semmoset naisen-pitää-olla-sen-ja-sen-pitunen-ja-hoikka-ja-kauniskasvonen-ja-sillä-pitää-olla-sen-ja-sen-kokoset-rinnat-ja-kivannäkönen-takapuoli -tyyppiset miehet, jotka ei sitten tämän kyseisen vaatimuslistan takia oikeasti näe pintaa syvemmälle. Enkä nyt viittaa James suhun. Mä olen kuitenkin sitä mieltä, että jos ihminen alkaa kokonaisuudessaan viehättää, niin sillon sen ulkonäkö alkaa myös viehättää, vaikkei se missi/mistertasoa oliskaan. Mä ainakin yritän nähdä sen ulkoisen olemuksen ohi, vaikka myönnän toki että se on joskus vaikeaa. Eikä mulla oikeasti ole mitään varsinaisia "mieskriteerejä", koska olen huomannut, että mua voi viehättää niin keskenään erilaiset miehet. Enkä mä suoralta kädeltä sanoisi ketään rumaksi, varsinkaan jos en tunne ihmistä. Mä olen tavannut esim semmosen tyypin, joka ulkosesti oli kyllä melko hyvännäkönen, mutta kun sen juttuja kuunteli ja tarkkaili sen ilmeitä ja eleitä, niin kylmät inhon väreet vaan meni selkää pitkin. Että ehkä mulle merkkaa enemmän se ihmisen käytös ja sen ajatusmaailma kuin suoranainen ulkonäkö. Mikä tietysti on hankalaa, koska se ulkoinen olemus on kuitenkin se, mihin ensimmäisen kiinnitetään huomiota. Mutta vähän arvotuksellista se kyllä kieltämättä välillä on, miksi sitä ihastuu johonkin ihmiseen, koska usein se vaan tapahtuu ilman että sitä ehtii mitenkään ajatella. Ihannetilanteessa kai rakkaus kehittyis ystävyyden pohjalta, mutta toisaalta taas mä yleensä tiedän intuitiivisesti melkein heti, tulenko koskaan kiinnostumaan jostain ihmisestä romanttisessa mielessä. Monimutkainen asia siis kaiken kaikkiaan. Ja ei, en ole enkeli tässä asiassa itsekään, olen varmasti myös pinnallinen joskus. Mutta mä en ihan hirveästi yleensä edes kiinnitä miehiin huomiota nykyään, toisin sanoen en varmaan ole sitten törmännyt oikeasti kiinnostaviin tapauksiin. |
|
11.6.2009 klo 17:57 |
Toisin sanoen, jos en olisi kirjoilla pojan äitini, rakastaisin sitä luultavasti paljon enemmän ja hyväksyisin sen ihan eritavalla osaksi perhettä. |
|
11.6.2009 klo 18:00 |
James ja miimar, laittakaa kuvanne käyttäjätunnuksiin =))) jooko, jooko, jooko!? |
|
11.6.2009 klo 18:03 |
No en tod laita - tai sitten kaivan niin mahdollisimman ruman kuvan jostain kuin kykenen, kuten yleensä teen :D Ja sikälikin hankalaa, että musta nyt vaan ei oikeesti oo olemassa kovinkaan montaa kuvaa, ja mä olen ite yleensä siellä kameran toisella puolella. |
|
11.6.2009 klo 18:07 |
^no voi höh :-D mä voisin ottaa susta hyviä kuvia! Oikea kulma, oikeat vaatteet, letti jees jne. Ja avot! =) |
|
11.6.2009 klo 18:08 |
Ps. Miksi täällä haisee ihan koira(??) toivottavasti se en ole minä joka haisee.. |
|
11.6.2009 klo 18:14 |
Niinno, hirveen kiva tarjous Muusaska, mutta toisaalta mä mietin usein sitäkin, että kannattaako (ainakaan just mun) laittaa niitä parhaita kuvia itestäni minnekään, koska mä en ole todellakaan sitten koko ajan sen näkönen. Mä olen just omimmillani tukka sekasin, vaatteet (ja joskus naamakin) hiekassa tai kurassa, kun oon ollu töissä (lastenhoitaja), tai treenikamppeissa rymyämässä pitkin mettiä. Mä en tosiaankaan ole sitä tyyppiä, että vaikka meikkaisin kauppaan - tai edes kaupungille lähtiessäni (ja miksipä mä siellä kävisin, ellen kavereita tapaamassa, ja mitä sitä turhaan kavereita varten pitäis itteensä puunata), vaatteet toki yleensä on siistimmät ja tukka vähän enemmän ojennuksessa. Ja jos mulle jostain löytyy just sopivat vaatteet ilman että ne tehdään mittatilaustyönä, niin aika ihmeellistä :D |
|
11.6.2009 klo 18:15 |
Ps. Jos laitatte kuvanne niin mä voin laittaa itsestäni maailman rumimman kuvan 8-) mul ois aivan täydellisen otollinen hetki ottaa se! Naama turvoksissa, kaikin puolin soosina, tukka likasena (enkä o muuten pariin päivään edes harjannut ) ja ruma uni t-paita päällä 8-) en mä yhtään yllytä :-D |
|
11.6.2009 klo 18:22 |
Miimar, niin no.. Toisaalta.. Vaikka susta olisi kaksi eri kuvaa, toinen laitettuna ja toinen ei laitettuna, niin luultavasti olet yhtä kaunis molemmissa. Ihmiset vaan ehkä yleensä sit enemmän kiinnostuu laitetumman näköisestä kuvasta syystä tai toisesta.. Mutta vaikka sut näkisi ei laitettuna, niin en usko että olisit yhtään sen rumempi! Itseasiassa mun mies näki mut ekan kerran laitettuna.. Mut epäilen kyl et ois jääny koko homma sikseen jos en ois ollu laitettu.. Oli meinaan sen verran paha allergia kasvoissa että oli pakko peittää. Mutta siis joo.. Niin.. Mitähän mä edes olin sanomassa :-D |
|
11.6.2009 klo 18:24 |
Sekin on niin jännä miten samasta ihmisestä voi saada kymmenen eri versiota. Ainakin minusta. Musta saa kauniita sekä rumia kuvia ja kaikennäköisiä. Vähän ilmettä tai hiuksia ja vaatteita vaan muuttaa.. Mut kai sit paras kuva on sellainen missä näyttää eniten just siltä miltä yleensä näyttääkin.. |
|
11.6.2009 klo 18:43 |
Totta, kuvia saa monenlaisia ja ihminen on niin paljon enemmän kuin mitä yksi valokuva koskaan pystyy kertomaan. Jännäähän on tietysti myös se, että toiset ihmiset näkee sut yleensä jotenkin niin eri tavalla kuin miten ite näät ittes. Joten voi olla vaikeaa määritellä se, miltä sitten yleensä näyttää :D Viestiä muokattu 11.6.2009 klo 18:44, muokkaaja: miimar |
|
11.6.2009 klo 18:49 |
Muusaska, miimar... kiitti. Muuten, miimar, sori kun en oo mailannu vielä! Teen sen kyllä pian. On vaan ollu duunia ja just nytki itteasiassa töissä oon. =D |
|
11.6.2009 klo 22:26 |
Mä olen kommentoinut aika montaa aihetta sen turvin, että täällä säilyy anonymiteetti, joten ei oikein voi tota kuvaa laittaa, kun aika moneen asiaan en olis sanonut noin suoraa mielipidettä jos olisin omalla nimellä ja kuvalla asioita kommentoinut. Tarkotan, että olen olen ollut todella suora joissain mielipiteissä ja todellisuudessa olen kyllä periaatteessa yhtä suoran mun mielipiteiltä, mutta vedän konservatiivisempaa linjaa monen seurassa ihan sen takia, etten provosoisi ihmisiä tai saisi aikaa väittelyitä. Mä voin ehkä joskus laittaa kuvan hetkeks ja sitten ottaa sen pois melkein samantien. Myöskin mun käyttäjätunnus on niin typerä, et jos mulla olis oma kuva, niin se olis jotain ihan muuta. |
|
12.6.2009 klo 7:19 |
^:-) jees.. Kohta lääkäriin. Ei kyl nappaa. Näin aikasi en haluis mennä minnekään. purin eilen autorataa ja kasasin sitä uudestaan jos pojan ois parempi opetella vähän helpommalla radalla. Katsotaan sit tänään jossain vaiheessa. Äh.. Pakko nousta.. |
|
12.6.2009 klo 15:20 |
Tässä ruokaa väännän. Poika ollu tosi huono syömään nyt muutaman päivän, niin tein sille muussit ja kermakastikkeet niin johan alko maistuu! Meille teen vielä jotai lohkopottui yms. Ja ehkä kokeilen tehdä jonkin sortin punaviinikastiketta.. Hmm.. Pitää varata lääkäriltä pidempi vastaanottoaika. Ku toi oli joku päivystyskäynti niin siin ois ollu vaan vartti.. Mut mä kerkesin ne pamit hommata jo yksityiseltä. Jees.. Harmi ku vasta elokuussa on ekat vapaat ajat. Ois kiva saada jo noita kuntoutusjuttuja etenee.. Käytiin pojan kans ulkona. Tosin vaan vajaa tunti ku mul on niin tuskaa olla tuol ulkona ku siel on niin paljon siitepölyä. Hmm.. Vois käydä suihkus ku pesukone lopettaa. Siel on ne huuhteluaine housut. Testaan lähtiskö niistä parilla extra pesulla se pois.. Saa nähä. Mieski pikkasen herkkä huuhteluaineelle. Sillä turpos silmäluomet ja lähti ääni ku se otti niistä housuista nuppineulat ja laitto ne pesuun. Hyvin pyyhkii :-D |
|
12.6.2009 klo 15:38 |
Mulle tulee noista allergiajutuista mieleen aika jolloin mulla oli pientä, mutta mun luonteella suurta aknea naamassa. Varmaan neljä vuotta mietin joka päivä mistä ne johtuu ja koska ne menee ohi ja tulin käytännössä mielisairaaksi, kun koetin eritellä mitä saan syödä ja mitä en ja siinä sivussa vihasin itseäni. ..sitten lehdissä kirjoiteltiin eri tietoa eri asioista, joten joskus en syönyt rasvaa, joskus en syönyt suklaata, maitotuotteita jne... välillä söin hedelmiä, mutta niistäkin "tuntui tulevan finnejä" joten sitten olin vaan hullu. Oli ihanaa kun ihon alla kutisi ja muutenkin oli täysin teini fiilis parikymppisenä. sitten sain/hain Roaccutan kuurin ja luin jostain, että vaaleat vehnätuotteet aiheuttaa aknea, totesin testaten asian, että noin on ja samoin aloin välttelemään sokeria myös, kun se on samaa jalostettua roskaa ja nykyään vedän kalaöljyä jossa on a-vitamiinia seassa päivittäin - kalaöljyn pitäisi vähentää tulehduksia yms.. ja a-vitamiini on se aine josta isotretinoiini eli Roaccutan vaikuttava aine jalostetaan.. Joka tapauksessa, nykyään on iho ollut kuin pienen vauvan takapuoli pitkään ja mielisairaudet jäi, kun tietää mitä voi syödä ja mitä ei. Vitsit, mä olin todella vainoharhainen, joskus ajattelin, et akne oli seurausta jostain mitä olin tehnyt väärin eli ikään kuin kirous. Jee. Viestiä muokattu 12.6.2009 klo 15:55, muokkaaja: JamesBond007 |
|
12.6.2009 klo 16:38 |
^se on hirveetä jos on iho kamalassa kunnossa. Etenkin vielä jos kasvot.. Naiset saavat yleensä edes hieman helpotusta tuohon meikeillä. Mulla on projektina keksiä millä mä tapan nämä mun kemikaaliallergiat.. Saatan ehkä olla jäljillä mut vain EHKÄ! Toivotaan parasta.. Tarttis vähän yläkerrasta kyllä jeesiä :-/ |
|
12.6.2009 klo 18:39 |
Kiva, silpasin sitten just terotetulla veitsellä sormeeni, eikä talosta löydy edes yhtään laastaria :/ |
|
12.6.2009 klo 20:08 |
Tekee ihan sikana mieli rasvasta ruokaa.. Musta tuntuu että mun on pakko saada JUST NYT pippuripihvi. Itseasiassa mulla on niin järjetön himo, et lähetin miehen kauppaan.. Mä en tajuu mistä nää mun järjettömät ruokahimot tulee. En ole raskaana (mikä ei olisi edes mahdollista) kilpirauhanen oli ihan ok.. Enkä mä edes järkkynä liho vaikka syön ku hevonen. Viikko sit kävin puntarilla. Olin just vetäny pötsin täyteen ja painoin 43,7.. Tai sit 43,6. Kuitenkin vähän vajaa 44. Ja mul on koko ajan maha taas turvoksissa. Niin täynnä ilmaa et painaa alakeuhkoihin asti. Hmm.. Toinen mitä himottais on herkkusienet ja ruohosipuli. Ai niin.. Meil on vähän ongelmia saada tosta radasta sellainen et pikku poika vois ajaa täysiä ilman et se auto lentää joka mutkassa :-D huomen varmaan tehdään siitä kahdeksikko. Annettiin toinen ohjain pojalle ja se onnistui jo rikkomaan turbo napin, mutta toisaalta nyt tosta radasta vois sit oikeasti saada sellaisen et poikakin pysyy radalla ku sil ei ole turboa. Mut mun ohjaimesta sitä ei saa rikkoa 8-) musta on kiva kaahata. |
|
12.6.2009 klo 21:10 |
Voi järkky! Kukaan ei halua syödä näitä mun tekemiä pihvejä. Mulla meni vähän liikaa voita ja nyt tossa lilluu vuori voita jonka keskellä on pihvi :-D haluaisitko voihisi lisää pihviä? :-D |
|
12.6.2009 klo 21:21 |
Hmm... Joo ja kun olen nyt sitten juossut n. 7km tän päivän aikana kauppareissuilla ja kun tulin kotiin hiestä märkänä pihvit mukana, niin kulta totesi "voisitko tiskata mulle paistinpannun" hmm mitähän se teki silläaikaa kun mä ryynäsin kaupassa? KIRJOITTELI RADIIN :-D jeesjees... |
|
13.6.2009 klo 10:14 |
Ny mä sen keksin! Se on se natriumglutamaatti mikä tekee järjettömät ruokahimot, sydämen tykytystä ja hermosto-oireita yms. Yhtäkkiä eilen vaan hoksasin et hetkinen.. Alettiin joku aika sitte käyttää lähestulkoon päivittäin tuotteita jotka sisältää sitä möskää.. Olen aika varma et ku heittää natriumglutamaatti sipsit ja grillausmausteen pois niin hermosto ja moni muu vois paremmin.. Hmm.. |
|
13.6.2009 klo 10:29 |
Sitä on kyllä vähän joka paikassa... Esim. marinoiduissa lihatuotteissa. Kyllähän on olemassa tämä ns. kiinalaisen ravintolan syndrooma, johon liittyy muistaakseni juuri tuollaisia oireita. Sen aiheuttajaksi on epäilty mm. natriumglutamaattia. Mikään varsinaisesti vaarallinen aine se ei kuitenkaan ole. Ja tarkoitatko ihan oikeasti, että syöt joka päivä sipsejä? Kyllä varmasti voit paremmin, kun jätät ne väliin! |
|
13.6.2009 klo 10:45 |
^niin tai sipsejä en syö joka päivä, mutta olen hulluna grillausmausteeseen :O käytän sitä joka päivä melkeen joka paikkaan.. perunoihin, kastikkeeseen, keittoihin.. Auts 8-) tää on tällainen pirkka grillausmauste pussi jossa on 25g ja siinä on tota natriumglutamaattia 1,5%.. Ja laitan yhteen ruokaan tätä jotain kaksi ruokalusikallista.. 8-) |
|
13.6.2009 klo 10:50 |
hiukanko tässä oppii ku lueskelee näitä juttuja :D minä oon juuri töissä, täällä on kylmä ja tylsää. vuokraan siis pyöriä ja tähän aikaan kesästä immeisillä ei vielä ole lomia jotenkas täällä on hirmuisen hiljasta. mitä nyt pomo kävi äsken pari juttua sanomassa ja sitten hurautti taasen poies. mietin pitäskö alkaa kattomaan elokuvaa, lainasin tuommosen kun Butterfly. mutta kun ei jaksaisi oikeen sitäkään :p |
|
13.6.2009 klo 11:35 |
^mä en tienny et pyöriäkin voi vuokrata :-) tarkoitat noita ihan tavallisia polkupyöriä? Paljon muuten sellaisen vuokraus maksaa? :-D ai niin muuten joo.. Olen ihmetellyt sitäkin miten mun astma on mystisesti yhtäkkiä taas pahentunu.. Reagoin ihan kaikkiin ulkoisiin ärsykkeisiin keuhkoilla! No, toi siitepöly nyt on yksi syy, mutku ei mulla viime vuonna näin kovin henkeen käyny.. Lääkkeet on ihan maximilla eikä silti auta.. Täytyypä tarkkailla tota mun pilleritaulukkoa (mulla on pakko olla sellainen ku en muuten muista oonko ottanu lääkkeeni) et vähentyykö kortisonin otto jos toi mössö poistuu.. Jotenki on ollu niin paljon herkempi kaikille kemikaaleille. Bussissaki ku joku vaan roudas tietokonetta joka ei ollu päällä niin meikä kortisonipurkilla.. Nää mun jutut menis ihan huonona mässinä, mut ku mieski joka ei yleensä tällai kemikaaleille reagoi.. Ja sit se valittaa jatkuvasti et pumppu hyppää rinnasta, hiki valuu ja ravaa koko ajan suihkussa.. Hmm.. Hmm.. Niin tosiaan ja mies jolla ei ole edes astmaa, valittaa että on raskas hengittää.. Viestiä muokattu 13.6.2009 klo 11:37, muokkaaja: Muusaska |