Oletko RADIKAALI kristitty nuori?
Alue: Luovuus ja muoti
|
25.12.2008 klo 21:57 |
Oletko radikaali kristitty nuori ja kuinka se näkyy pukeutumisessasi, puheissasi, käyttäytymisessäsi? Käytätkö näkyvästi kristillisiä paitoja yms... |
|
25.12.2008 klo 22:06 |
Olen mielestäni radikaali, mutta myönnän joskus laittavan kyttilän vakan alle tilanteiden vaatiessa. Käytän aina ristiä, joskus koulussa seurakunnan Jeesus-paitaa. |
|
26.12.2008 klo 11:00 |
Käytän joskus ristiä, joskus muita koruja. Joskus myös jeesuspaitaa. Ne ei vaan yleensä tahdo sopia mun klassiseen paitapuserotyyliini. Mullakin on tarve todistaa ja osoittaa uskovia koskevat ennakkoluulot vääriksi. Uskossa oleminen on sinänsä aika radikaalia, varsinkin kun olen tällanen evlut kirkossakävijä (katoavaa lajia!) mutta tunnen kyllä itseäni radikaalimpia kristittyjä. Mielestäni he ovat usein aika rasittavia ihmisiä. Ei millään pahalla ketään kohtaan. |
|
26.12.2008 klo 12:16 |
En omasta mielestäni oo kovinkaan radikaali.. Ulkonäöstäni ei oikeastaan voi arvata että olen kristitty, paitsi ehkä silloin harvoin kun ristiä käytän, tosin käyttää sellaista moni ei-uskovakin kaverini (rippiristiä siis). myönnän joskus laittavan kyttilän vakan alle tilanteiden vaatiessa Minä myös, ehkä vähän turhankin usein.. En vain koe omakseni kovin radikaalia kristillisyyttä, enkä halua väkisin tuputtaa uskoani edes ystävilleni. Toki jos joku haluaa siitä keskustella, niin mikäs siinä. |
|
4.4.2011 klo 23:43 |
No. En nyt sanoisi radikaali. Valitettavasti usko ei näy välttämättä elämästäni ulospäin juurikaan, mikäli ei oikeasti ihmisenä satu tuntemaan. Mutta tämähän tarkoittaa vain sitä että työtä on vielä paljon tehtävän! :0 Ei saa lannistua! |
|
5.4.2011 klo 2:16 |
Oletko radikaali kristitty nuori ja kuinka se näkyy pukeutumisessasi, puheissasi, käyttäytymisessäsi? Käytätkö näkyvästi kristillisiä paitoja yms... Minusta radikaaliudella ei oo paljon tekemistä ainakaan Jeesuspaitojen kanssa. Radikaalius on minulle sitä, että laittaa koko elämänsä Kristuksen ristin varaan ja elää taivasta varten, rakastaen toisia ihmisiä sillä rakkaudella, mikä Jumalalta tulee ja uskoen joka päivä syntinsä anteeksi Kristuksessa. Tuota kohden haluan pyrkiä joka päivä. Jumala ja lähelläni elävät minut siinä arvioikoot, en minä itse. Ei sillä, on minulla Radikaali.netin paita... |
|
5.4.2011 klo 7:12 |
Mullon kala puvunkauluxes...:O |
|
5.4.2011 klo 8:47 |
En ole radikaali enkä nuori. Hädin tuskin kristittykään :D |