radikaali.netin chat on täällä!

Alue: radikaali.net

22.6.2009 klo 20:18

triekki
Ylläpitäjä

Oisko mahdollista saada vieritys chat-ikkunassa tarvittaessa pois? Eli, kun haluisi esim. lukea aiempia viestejä ja joku laittaa uuden viestiin, niin ikkunassa se hyppää sinne alas automaattisesti...

Tämä on nyt korjattu chattiin :)

Ja sitten se, että voisiko chatissa saada privakeskustelut eri ikkunoihin, kun pystyisi paremmin pysymään keskusteluissa mukana, kun chatissa saattaa olla noin 20 ihmistä ja helposti silloin osa viesteistä menee ohi.

Oishan se ihan hyvä tolleen. Mahdollisesti tehdäänkin näin tulevaisuudessa, mutta ihan heti ei varmaan muuteta nykyisen chatin privaattiviestittelyä...

22.6.2009 klo 20:42

Pete
Käyttäjä

Voisiko chattiin saada Lähetä-napin, jotta puhelimellakin voisi kirjoitella chatissa (puhelimella ei pysty painamaan entteriä).

25.6.2009 klo 13:52

JamesBond007
Käyttäjä

Jos tuolla on useampi henkilö kuin sanotaan vaikka kymmenen mukana, niin tuossa listassa paikalla olevista näkyy vain muutamat, eli chat ei osaa hanskata suurta määrää nimiä niin, että kaikki chattimassa olevan näkyisivät.

Viestiä muokattu 25.6.2009 klo 13:52, muokkaaja: JamesBond007

1.7.2009 klo 0:53

Nekku2
Käyttäjä

Tuo sätti ei toimi kunnollisesti!!!! Se palkki aina JÄÄÄTYYYYY jäätävästi johonki kohtaan ja sitte saa sata kertaa illassa kelata ITSE MANUAALISESTI sitä alaspäin!!! RAAH.

1.7.2009 klo 19:12

triekki
Ylläpitäjä

Nekku2, mikä selain sulla on? Onko muilla ollut ongelmia ton skrollauksen kanssa?

1.7.2009 klo 23:22

nuori_jellona
Käyttäjä

Firefox 3.0.11 täällä ja kyllähän sitä ajoittain tapahtuu, vaikka chat-ikkuna ei olisi edes aktiivisena. Chat-ruudun vieritys vain stoppaa johonkin kohtaan oma-alotteisesti.

4.7.2009 klo 11:20

Nekku2
Käyttäjä

Minulla on sama tulikettu kun leijonalla. Selaimena.

4.7.2009 klo 23:26

leena
Käyttäjä

mulla sama ongelma. mullaki firefox.

4.7.2009 klo 23:37

nuori_jellona
Käyttäjä

Selain päivitetty versio 3.5:een, sama vika edelleen.

5.7.2009 klo 11:17

triekki
Ylläpitäjä

Ainakin yksi mahdollinen syy ongelmaan on nyt korjattu. Ilmoitelkaa jos ei vieläkään toimi.

Viestiä muokattu 5.7.2009 klo 11:19, muokkaaja: triekki

8.7.2009 klo 19:34

Maryel
Käyttäjä

Mulla on mystisiä ongelmia chatin kanssa. Pari minuuttia se toimii ja sitten tulee joko yhteysongelma tai sitten ei vaan enää päivity mun eikä kenenkään mun tekstit siihen, vaikka miten monta riviä itse kirjottelis ja painelis entteriä, mitään ei vain näy. Ja yksi muu ongelma on se, että joskus koko radi kirjaa mut ulos. Mistähän nää mahtaisi johtua? Sama vika on operalla ja explorerilla.

5.8.2009 klo 21:14

ghettoRouva
Käyttäjä

Oisin eka kertaa yrittänyt kurkata chattiin, mut en pääse sinne. Raamattuhakuun ja siihen toiseen palkkiin menee, mutta chat-palkin kohdalla ei tapahdu mitään kun klikkaa. Mäkki on ja firefox.

5.8.2009 klo 21:15

ghettoRouva
Käyttäjä

Huijasin, nyt pääsin kun päivitin sivua tarpeeksi monesti.

7.9.2009 klo 15:35

emppu
Käyttäjä

voisko miljoonannen chat-viestin kirjoittaja saada jonkun palkinnon! ylläpito hoi, joooooko! se olis jännittävää aikaa, se sellaisen odoitus.