radikaali.netin chat on täällä!
Alue: radikaali.net
|
27.12.2008 klo 13:59 |
Jos popuppia ei saa millään auki niin chattiin pääsee myös osoitteella http://www.radikaali.net/chat (kunhan on kirjautunut sisään) |
|
28.12.2008 klo 11:28 |
Javascript on mulla Firefoxilla päällä on ja XP-käyttiksenä eikä siltikään toimi. Ponnahdusikkunatkin on sallittuina tältä sivustolta, mutta ei toimi ei. |
|
28.12.2008 klo 13:12 |
Jos popuppia ei saa millään auki niin chattiin pääsee myös osoitteella http://www.radikaali.net/chat (kunhan on kirjautunut sisään)Popupista se varmaan sitten johtuikin, sillä tuo osoite toimii ihan hyvin. Tosin siellä ei nyt ole ketään. Voiskohan tuon linkin pistää normaalistikin tuonne chatin sivuille? |
|
28.12.2008 klo 13:16 |
Popupit on aina vähän huono ratkaisu; miks se siten on pistetty ees aukeamaan? |
|
28.12.2008 klo 13:41 |
oceansoul: Perustele, miksi ne ovat huono ratkaisu, paitsi että popup-blockerit ottavat ne "huostaansa"? |
|
28.12.2008 klo 17:32 |
Nyt sain toimimaan popuppinakin, mutta taidan silti mielummin käyttää normaalina välilehtenä, sillä tuo ylimääräinen ikkuna ärsyttävän isona hyppii tiellä koko ajan, tai sitten on piilossa muiden ikkunoiden alla juuri silloin kun tarvitsisi. Pieniä toiveita: nimilista aakkosjärjestykseen, laitetut linkit automaattisiksi linkeiksi ettei tarvitse copypasteta, ja radin logoon linkki radin etusivulle. |
|
29.12.2008 klo 13:20 |
Itellä toimii täydelisesti Vista + Firefox. |
|
3.1.2009 klo 20:41 |
Hui, kävin kokeilemassa, mutta pitää varmaan viimeinkin ettiä joku tuoreempi systeemi kuin tää mikä tässä vanhassa koneessa on. Oli niin aavemaisen tyhjää tällä :D |
|
4.1.2009 klo 9:03 |
tämä on edelleen tyhmä kysymys..mie kun menen sättiin..niin mihin mie kirjoitan viestin??se alue siis..mihin voi kirjoittaa?? |
|
5.1.2009 klo 2:45 |
Siellä alareunassa se on :). |
|
5.1.2009 klo 10:12 |
tuota taisin löytää syyn,mulle jää piiloon osa Cättiä,alareuna siis.. |
|
5.1.2009 klo 11:02 |
kuinka pieni resoluutio sulla oikein on :D |
|
5.1.2009 klo 14:23 |
No mulla ainakin on resoluutio 1024x600 ja käy samalla tavalla. Sellaista se vain on jos näytön koko on 8,9 tuumaa. :P |
|
5.1.2009 klo 21:09 |
mulla on linux käytis..näyttö on vanha..kävin äsken sätissä. |
|
16.1.2009 klo 16:51 |
No ihmiset hei. Ei oo taaskaan chatissa ketään. :P |
|
26.3.2009 klo 20:34 |
Olisiko mahdollista päivittää chatin koodia sen verran, että privaviestiä lähetettäessä jo poistuneelle henkilölle tuloksena olisi joku backfire-efekti tai ihan mikä tahansa muu paitsi nykyinen koko seurakunnan luettavissa oleva julkinen priva? |
|
26.3.2009 klo 21:06 |
Olisiko mahdollista päivittää chatin koodia sen verran, että privaviestiä lähetettäessä jo poistuneelle henkilölle tuloksena olisi joku backfire-efekti tai ihan mikä tahansa muu paitsi nykyinen koko seurakunnan luettavissa oleva julkinen priva? Katsotaan, jos keksitään tähän jotain. Chat kuitenkin tällä hetkellä toimii "oikein", eli muuttaa vastaanottajan "julkiseksi" jos kaveri lähtee keskustelemasta. Tässä oletuksena siis se, että privassa keskustellaan niin aktiivisesti, että myös pois lähdettäessä kerrotaan, että nyt on lähdössä pois. :) |
|
11.6.2009 klo 20:15 |
Miksi chatti ei toimi puhelimella?? |
|
12.6.2009 klo 23:45 |
Siksi, koska se on tehty toimimaan tietokoneella. Ikävä kyllä radikaali.net ei muutenkaan ole täysin kännykällä "koettavissa". |
|
13.6.2009 klo 10:21 |
^niin.. Aika hyvin kuitenkin.. Ku kuvaaki oon saanu vaihdeltua :-D |
|
13.6.2009 klo 10:41 |
Mikä kännykkä sulla Muusaska on? Ja osaatko sanoa mitä selainta käytät siinä? Kännykkäselaimille on aika hankala rakentaa toimivaa chattia kun niissä on vähemmän ominaisuuksia kuin tietokoneiden vastaavissa. Veikkaisin kuitenkin että iPhonella chatti toimii :) Ainiin ja tietenkin ois kiva tietää että millä tavalla se ei siinä toimi? Ruutu ei näy kokonaan? Et pysty kirjoittamaan kenttään? Viestit ei näy? Kirjoittamasi viestit eivät lähde? Vaiko jotain ihan muuta :) Viestiä muokattu 13.6.2009 klo 10:54, muokkaaja: triekki |
|
13.6.2009 klo 11:05 |
^öö.. Hetkinen. Mul on tällainen ku nokia 3120 classic. Joo se chatti! Ku mä ilmeisesti pääsin sinne sisälle ku mun nimi näky käyttäjälistassa, mutta mun kirjoitukset ei menny perille enkä nähnyt kenenkään kirjoituksia. Täytyy pistää vakavaan harkintaan tuollainen iPhonen hankkiminen :-D oishan se kiva jos pystyis tekee kännykällä suurinpiirtein kaiken mitä koneellakin. Selaimena mulla on tässä joku opera mini. Tässä oli alkuasetuksena joku ties mikä selain, mut se oli niin hidas että sen kanssa yhden pikku asian hoitamisessa meni puoli tuntia :-D |
|
13.6.2009 klo 11:36 |
Selaimena mulla on tässä joku opera mini. Opera Mini tukee tosi huonosti javascriptiä (jolla chatti on toteutettu) eli se on valitettavasti poissa kuvioista. Enkä kyllä usko että se Nokian oma selainkaan on yhtään parempi :/ |
|
13.6.2009 klo 11:45 |
^ok.. Hmm.. Onko siinä iPhonessa sit joku sellainen selain jota muihin ei saa..? En ihan hirveesti ymmärrä näistä jutuista :-D |
|
13.6.2009 klo 11:47 |
Tai hetkinen.. Mähän voisin melkein jossain käydä kyselee mitkä kaikki puhelimet tukisi tuota javaa.. Jos löytyis joku suht edullinen versio. :) |
|
13.6.2009 klo 12:13 |
Joo, iPhonessa on mobiili-Safari joka tukee javascriptiä lähes siinä, missä oikean tietokoneenkin Safari. Nokialle ei oo saatavilla vastaavanlaista selainta. |
|
13.6.2009 klo 12:20 |
Tai hetkinen.. Mähän voisin melkein jossain käydä kyselee mitkä kaikki puhelimet tukisi tuota javaa.. Jos löytyis joku suht edullinen versio. :) Huomioi että Java ja Javascript on eri asiat. Moni puhelin tukee java-ohjelmia mutta radikaali.netissä ei sitä käytetä... Nokialle ei oo saatavilla vastaavanlaista selainta. Uusimmat versiot Nokian omasta selaimesta saattaa toimia, jos tämän sivun tieto pitää paikkansa http://opensource.nokia.com/projects/S60browser/ :)Viestiä muokattu 13.6.2009 klo 12:29, muokkaaja: triekki |
|
20.6.2009 klo 22:17 |
Oisko mahdollista saada vieritys chat-ikkunassa tarvittaessa pois? Eli, kun haluisi esim. lukea aiempia viestejä ja joku laittaa uuden viestiin, niin ikkunassa se hyppää sinne alas automaattisesti... |
|
20.6.2009 klo 22:18 |
aiheellinen huomio, komppaan |
|
21.6.2009 klo 13:49 |
Ja sitten se, että voisiko chatissa saada privakeskustelut eri ikkunoihin, kun pystyisi paremmin pysymään keskusteluissa mukana, kun chatissa saattaa olla noin 20 ihmistä ja helposti silloin osa viesteistä menee ohi. |