Tatuoinnit?
Alue: Luovuus ja muoti
|
29.8.2008 klo 13:22 |
Tatuoinnit ovat häpeällisiä. Erikoista mielestäni, kuinka tämän ajattelua vältetään. Noloahan se on panna kättä päälle, käsivarressa jotain 5-vee kuvioita maalattu. Ja ristitatskat, sori nyt kaikki wannabe:t, mutta se on täytetty, for real, se ei sen täytetymmäksi vaikka hakkaat sen silmäluomiisi. Uudestisyntynyt kristitty ei ole syntynyt tästä maailmasta. Eikä siis tunne tämän maailman menoa. Elämä on Kristuksessa, ei lihassa. Joten pidä itsesi puhtaana häpeällisestä maalaamisesta. |
|
1.9.2008 klo 16:43 |
Ja ristitatskat, sori nyt kaikki wannabe:t, mutta se on täytetty, for real, se ei sen täytetymmäksi vaikka hakkaat sen silmäluomiisi. Tuskinpa se on tuossa se pointti. Itse ottaisin ristin lähinnä sen vuoksi, että se symbolisoi omaa uskoani. En koittaisi sillä mitenkään tehdä pelastustani "varmemmaksi". Kertoo vain jokseekin kömpelöstä vaikeudestasi uskoa evankeliumia. Höpöhöpö. Tällä ei ole automaattisesti mitään tekemistä asian kanssa. Uudestisyntynyt kristitty ei ole syntynyt tästä maailmasta. Eikä siis tunne tämän maailman menoa. Elämä on Kristuksessa, ei lihassa. Joten pidä itsesi puhtaana häpeällisestä maalaamisesta. Niin sitä vain kuitenkin todennäköisesti ollaan synnytty tämän maailman sairaalan sängylle ja tämän maailman kätilöt sitä on ensimmäisenä teikäläistäkin näpelöineet. Voisin näin olettaa. Mistähän saa muun maailman kasviksia kun elämä ei ole tässä maailmassa, saati lihassa. ;) |
|
2.9.2008 klo 0:53 |
Ai kiitosta vaan minä olen nyt wannabe kun mulla on ristitatska. Minusta se on kyllä oikein hieno. Eikä minulla ole vaikeutta uskoa evankeliumia. |
|
2.9.2008 klo 23:33 |
Hei Mias, mimmone siun ristitatska on ? Mie oon suunniteelu nyt iha tosissaa kyl kans semmosen hankkimista.. ku se ois miulle semmonen tärkee merkki ja tatskan kyl haluisin ehkä.. semmosen pienen.. miulle sopivan.. :p |
|
3.9.2008 klo 9:17 |
Jos risti tuntuu kliseeltä, ehdotan myös Daavidin Tähteä. Ensi kuussa täppään itselleni ihan perinteisen pääkallon. |
|
3.9.2008 klo 16:23 |
Ei se tunnu kliseeltä, ku se tuntuu just omalta.. |
|
4.9.2008 klo 23:52 |
Jennah_ laita sun mailiosote tai joku ni laitan kuvan siitä. Eiks täälä muuten voi enää laittaa yksityisviestejä :/? No mutta sellanen pieni musta risti mulla on se on ihan hieno kyllä. |
|
31.10.2008 klo 16:31 |
Motiivi ratkaisee tauoinnin ottamisessa kanssa aika paljon. Jotkut ottaa vaan saadakseen hyväksyntää kavereilta, jotkut miehet ollakseen häijymmän näköisiä toisille asia on oikeasti henkilökohtainen ja jotkut vetää asian överiksi ottamalla tatuointeja joka paikkaan. Mun mielestä siisti tasaisenvärinen iho on paras vaihtoehto ja mikä tahansa kuvio, oli sitten vaikka risti tai sydän alkaa ärsyttämään kun sitä riittävän kauan katsoo. Mulle henkilökohtaisesti tatuoinnit on kertoneet aina tietynlaisesta harkitsemiskyvyn puutteesta, mutta tämä on vaan mielipide asia. Ei kaikki tykkää makaronilaatikostakaan. |
|
31.10.2008 klo 23:22 |
itse olen ottamassa tammikuussa varmaankin ranteesta hauiksen kohtaalle 1/2 sleeven teemana oma usko.... vien ajatuksia tatuoijalle ja se saa luvan suunnitella sen sitten... latinaa yritän ympätä siihen tekstin christi crux est mea lux (kristuksen risti on valoni) että sellasta |
|
1.11.2008 klo 16:33 |
Minä ihailen aina kauniita tatskoja, haluaisin itsekkin, kuvakin on jo mutta ei ole tullut hyvää hetkeä hankkia. |
|
30.11.2008 klo 10:05 |
Olen ajatellut, ottaa olkapäähän sydän tatuoinnin jonka sisälle tulisi 愛 -kanji. Tosin en ole ihan heti ottamassa, vaika se hyvältä minusta kuulostaakin. Lupasin miettiä asiaa vielä pari vuotta. |
|
30.11.2008 klo 22:08 |
Tälläsen MÄ haluaisin jos ois tollanen body :P http://tattooafew.com/images/choptat.gif mutta mutta miltäköhän tuo näyttäs 70-vuotiaan kehossa? |
|
30.11.2008 klo 22:12 |
ryppyiseltä ja epämuodostuneelta veikkaan |
|
9.12.2008 klo 23:50 |
Herätän tätä tropiikkia henkiin. Mä menen ens kuussa otattamaan mustetta iholle, tulee huisia. Ongelma vaan on se, että oon huono piirtämään ja en oo löytänyt mistään mun haluaamaani tatuointia vastaavaa kuvaa, niin täytyy viedä tatuoijalle miljoona eri kuvaa :D Tämmänen pinta tohon, mut täntapanen reuna ja sit tommosta tohon :D |
|
10.12.2008 klo 10:12 |
mäkin meen purkaa taas elämäntarinaani ihoon pian... toivottavasti todella pian |
|
10.12.2008 klo 11:16 |
Tälleen piänen tauon jälkeen kommentoin.. |
|
10.12.2008 klo 18:46 |
Ai, kun nauroin taas makeasti typerälle ihmiselle. HAHHAH. Itse kommentillasihan suorastaan loistit... ;) |
|
11.12.2008 klo 14:32 |
Mun piti jo eilen tähän sanoa, että jos arvostusta kommenteilleen haluaa, niin toi ei ainakaan ole oikea tapa. Haukkuessaan toista takaisin näyttää itse vaan huonommalta. Ja toisinaan teiniltä myös. |
|
11.12.2008 klo 23:59 |
nooo, ei kai se asia ihan noinkaan ole:) |
|
12.12.2008 klo 9:50 |
Tämä on muuten yhtä mielenkiintoinen aihe kuin kateus mikä on toinen suomalaisten helmasynti. Ikäänkuin ihminen ei olisi fiksumpi jos antaa tunteidensa ottaa vallan ja aukoo päätä takaisin. Sama kateudessa; kateus yhdistetään jotenkin aina epäonnistumiseen. |
|
12.12.2008 klo 12:46 |
Oi, oi. En edes vaivaudu vastaamaan moiseen. On se kiva, kun on tällainen suojattu paikka missä voi laukoa kommenttejaan.... |
|
26.12.2008 klo 13:24 |
itselläni on sellanen piikkilanka tatska hauiksen ympärillä. Tykkään siitä tosi paljon ja valitsin piikkilanka aiheen, koska se on sellanen johon en varmasti kyllästy vielä 60 vuotiaanakaan =) |
|
6.1. klo 4:27 |
Mulla tulee mustetta iholle ja toivottavasti allekkin ens perjantaina. En malta oottaa :) |