Soittajia Jyväskylän seudulta???
Alue: Musiikki ja viihde
|
17.11.2008 klo 19:28 |
Uskaltaudun nyt sitten laittamaan oma-aloitteisesti ilmoituksen :) Löytyiskö Jyväskylästä tai lähistöltä soittotaitoisia perustamaan oman bändin? Itseltäni ei löydy tarpeeksi hyvää soittotaitoa, mutta laulan ja teen itse kappaleita. Tyylisuunta vielä hakusessa mutta olen kaikelle avoin. Mieluiten kuitenkin ehkä englanniksi ja liian hevahtava ei iske... Olisitko Sinä kiinnostunut ja miettinyt kenties samaa? Ota rohkeasti yhteyttä niin pähkäillään yhdessä :) t. ebsuli mailiossu: embbu@mbnet.fi |
|
18.11.2008 klo 1:26 |
Oivoi kun siellä kaukana olet, muuten ois voinut kiinnostaakkin. :/ |
|
20.11.2008 klo 16:54 |
No voi sentään, kiitos kiinnostuksesta Roope kuitenkin :) Eikö muka Jyväskylässä tai lähettyvillä ole soittotaitoisia ja -haluisia ihmisiä??? No...tämä ilmoitus EI VANHENE! |
|
21.11.2008 klo 15:39 |
Mä voin tulla paukuttaa kannuja jos sellaiset löytyy. Tämä kertonee jo tarpeeksi taidoistani kun ei edes omia rumpuja ole :P |
|
21.11.2008 klo 23:42 |
Heh, Atte, kiva kun kiinnostuit ;) Oppia ikä kaikki joten pyydäs mutsias ostamaan sulle joululahjaks kannut, jotta kerkeet opetella jotain ensimmäsiin treeneihin :D Tai hei, onko sussa tanssijan vikaa.. voisithan vaikka tulla taustatanssijaks xD |
|
21.11.2008 klo 23:44 |
Nonnii, nyt kaivautukaa esiin kaikki soittotaitoiset sieltä kolosistanne, niin pistetään pystyyn jotain uutta ja iskevää! Mitä menetettävää???? |
|
28.11.2008 klo 17:56 |
Kiitos koloistansa kaivautuneille!!!! Mutta missäs on basistit, rumpallistit ja kosketinsoittajat, huhuuuu? :D |
|
29.11.2008 klo 4:23 |
suosittelen että kysyy vaikka konservatoriolta. oman bändini löysin sieltä. eivät kaikki uskovaisia mutteivät tee asiasta numeroa ja mielellään gospel musaa soittavat. |
|
29.11.2008 klo 19:05 |
Harmillisen pitkä matka Jyväskylään :/ |
|
6.1. klo 23:18 |
Moro, Mä voisin olla kiinnostunut tosta sun projektista. Asustelen kyllä Petäjävedellä (35km) mutta tuohan ei ole JKL:ään matka eikä mikään. Multa löytyy myös himasta bändisoittimia jos jonnimoisia ja tilat niille. Lahjakas en ole, mutta kovalla työlä voi saavuttaa hyviä juttuja. Muutoinkin jos on bändiläisiä jotka on vailla jotain soittajaa niin ottakaahan yhteyksiä -> jere@malila.fi Laitan vielä mailia ebsulillekin erikseen. -J- |