Rytmihäiriö

Alue: Musiikki ja viihde

17.11.2008 klo 11:06

Vaivaisukko
Käyttäjä

Viime päivinä on kovasti tullut luukutettua stereoissa Rytmihäiriötä. Sanoitukset ovat korniudessaan aika mahtavia... :D

Mitä mieltä olette ko. bändistä? Onko ylipäätään tullut kuunneltua?

Ja sitten täytyy kysyä, jotta saataisiin keskustelua, sopiiko Rytmihäiriön kaltaisten bändien diggailu kristitylle? :P

http://www.surmacore.com/ \,,/

17.11.2008 klo 12:20

jar1552
Käyttäjä

Niin onko tässä elämässä luvallista ja ei saa tehdä. Itse en tuota yhtyettä periaatteesta kuuntele. Sanoitukset ovat kovin epäraamatullliset. Niinkuin biisi on Pakko tappaa ihminen. Kertsi jää helposti soimaan päähän pakko tappaa pakko tappaa ihminen!! Jee revi sit siitä.

Olen itse miettinyt aina välillä "ei hengellisen musiikin kuuntelua" Itse kuuntelen Mokomaa jossa lauletaan ainakin Joissain sanoituksissa Saatanasta ei kuitenkaan ylistävästi vaan alistavasti.. Olen myös löytänyt Mokoman sanoituksista lohtua.

Turvaa Selusta (Luihin ja ytimiin cd)

Kulje vierellä, näytä valoa
Ethän anna askeleeni varjoon langeta
Pidä sylissä, suojaa kehoa
Pakkasilman älä anna luihin kajota

Luulen tietäväni mitä kaipaan
Tahdon yön ja päivän tutustuvan toisiinsa
Risut männynkävyt tieltä raivaan
En pelkää yksin vaeltaa, silti seuraa arvostan

Turvaa selustani
Turvaa turvaa
Turvaa selustani

Seuraa kulkua, pidä ruodussa
Ymmärrykselleni anna sijaa kasvaa
Turvaa selusta, turvaa selusta
Pidä kaikki saasta loitommalla minusta

Kulje vierelläni, suojaa kehoani
Seuraa kulkuani, turvaa selusta

(Ei paha)
Sorry kun puhun Mokomasta mut ne tehneet keikkaa Rytmihäiriön kanssa

17.11.2008 klo 12:21

Atte
Käyttäjä

Valitettavasti Sakara otti aikoinaan kyseisen orkan siipiensä alle ja täten tulikin sitten yhteiskiertue Mokoman ja Stam1nan kanssa, jota valitettavasti olin Lutakossa todistamassa. Kyseinen orkka on mielestäni aivan uskomatonta kuraa =D Musiikillisesti erittäin tylsiä, puuduttavia ja erittäin häiriintyneitä. Sanoitukset olivat suoraan yhteydessä kyseisten soittajien ulkonäköön, joka oli kuin jostakin amisten vuosikokouksesta. Rehellisyyden nimissä on sanottava, että kokemukseni bändistä perustuvat tuohon yhteen keikkaan, mutta siinäkin oli enemmän kuin tarpeeksi enkä ala kyseistä sontaa oma-aloitteisesti kuuntelemaan =)

Kyllä mielestäni kristitty voi kyseistä orkkaa diggailla siinä missä stam1naa tai mokomaakin, mutta itse en pysty ottamaan rytmihäiriötä vakavasti, en kirveelläkään =) Lähinnä se on mielesteni huono vitsi kahden edellä mainitun orkesterin rinnalla.

17.11.2008 klo 22:42

TeofilusTeofilus
Käyttäjä

Jos aletaan vertaileen, niin kyllä Rytmihäiriö ainaki kaikki Stam1nat ja Mokomat voittaa mennentullen. Sanoitukset käsittelevät hienosti laitapuolen kulkijoiden kohtaloita, eikä ole mitään tekotaidelöpinää kuten Mokomalla ja Stam1nalla. Mokoma ja Stam1na soittaa just sellaista mitä kaikki muutkin bändit nykyään. Tietty vähän keskivertobändejä parempia soittamaan, mutta ei paljoo auta kun musiikki on tylsää. Rytmihäiriöllä on asennetta ja musiikissa on sopivasti raivoa. Yksinkertaista ja toimivaa. Viina ja väkivalta, niitä ilman ei kännissä voi surmata!!!!