Tyylisi?

Alue: Luovuus ja muoti

16.11.2008 klo 0:50

Nekku2
Käyttäjä

Mikäpä on sinun tyylisi? Rokki vai hippi, rento vai retku? Prinsessa, perus vai metsänmölliäinen? Tai kenties vanhanaikainen taikka tyylikäs ja pukeva? Vai oletko sinä SE, jonka tyyli on sekoitus tätä kaikkea ja vielä jotain muuta?

Kerrohan se. Saa kertoa siitä mimmonen on oma tyyli ja mimmonen oisi unelmatyylisi, miltä HALUAISIT näyttää noin niin kun tyylillisesti. Ja bonus-rasti: saa kertoa myös, miltä haluisi tulevan miehensä tai vaimonsa tyylin näyttävän :) Olkaatten hyvät!

16.11.2008 klo 0:51

Nekku2
Käyttäjä

Ai nii ja tarkennus: tietenki, saa kertoa myös miltä haluisi tulevan/NYKYISEN miehensä tai vaimonsa tyylin näyttävän.

16.11.2008 klo 4:43

Kiwi
Käyttäjä

Jaa jaa, tää olikin hyvä kysymys.

Oon aina ollut jonkinasteinen kirpparihiiri, teini-ikäisenä en tainnut tavallisesta kaupasta ostettuja vaatteita omistaakaan. Nykyään löytyy niitäkin. Taidan olla jotain rokkarin ja kettutytön välistä, kuitenkin sellaisella naisellisella tavalla, eli tytöltä kyllä näytän yleensä aina :). Lempivärit on vihreä, violetti ja musta, harmaa tulossa uudeksi suosikiksi. Tykkään neuloksista ja farkusta, hameista ja tennareista, huiveista ja korviksista. Hiukset on tällä hetkellä olevinaan jonkilainen sotkuinen polkka. Käsilaukuista en jostain syystä välitä, yleensä mulla on semmoinen pään yli laitettava laukku. Kengistä oon innostunut vasta viimeisen parin vuoden aikana, en siltikään omista niitä kuin seitsemän paria, ja kolme paria niistä on lipsuja! Kynnet on melkein aina mustat, violetit tai tummanvihreät.

Tulevan miehen tyyli saa olla mitä vaan, mutta tykkään ylikasvaneista hiuksista, printtiteepaidoista, villatakeista ja pillifarkuista, tai sitten surffishortseista, värikkäistä teepaidoista ja lipsuista (hiusten pitää olla surffarillakin sekaisin).

16.11.2008 klo 12:33

Aycea
Käyttäjä

Jos minulla olisi a) aikaa, b) rahaa ja c) enemmän rohkeutta tämänikäisenä, pukeutuisin varmaankin viktoriaaniseen goottityyliin. En siis tarkoita mitään jauhoja naamaan -meikkausta vaan niitä ihania, ihania vaatteita pitkine runsaine hameineen ja korsetteineen *huokaus*

Itse pukeudun suhteellisen boheemisti. Ehkä tämä tyyli on sekoitus äärimmäistä mukavuudenhalua ja laiskuutta ripauksella konservatiivisuutta. Enenevissä määrin hameita, tosin töissä enemmän housuja käytännöllisyyden takia. Sen verran monta kertaa olen ruhjonut pitkän hameen helmat erilaisten työnnettävien juttujen alle, että käy kalliiksi :P

Rakastan shaaleja ja neuloksia ylipäänsä, yleensä aina neuletakki päällä painan menemään. Kenkäfriikkiyttä estää oudonmallinen lättäjalka. Tissi/pyllyrajavaatteita ei minun ylläni nähdä. Äiti nauroi minulle nuorempana, kun kehitin pakkomielteen nilkkojen näkymättömyydestä. En vieläkään voi sietää pitkissä hameissa sitä, että nilkat ovat paljaana. Monen vuoden siedätyksen jälkeen voin kyllä pitää selkeästi lyhyempää hametta, mutta sekin olen yleensä puoleensääreen ja aina peittää polvet. Farkkuja en ole koskaan voinut sietää käytössä, kamalat kidutusvälineet :D

Mies pukeutuu ylipäänsä siistimmin kuin minä vaikkei siihen panostakaan yhtään enempää. Ripaus sporttisuutta yhdistettynä casual lookiin. Me likes. (sitä paitsi ne karmeimmat ja reikäisimmät lökövaatteet, joissa ei ollut enää mitään muuta ehjää pintaa kuin sisäsaumat, ovat mystisesti kadonneet muuttojen varrella jonnekin eikä niitä ole edes kaivattu *vislailee*)

En jaksa meikata, pidän kyllä ihonhoidosta huolta ja nypitytän kulmakarvat ja epäsäännöllisen säännöllisesti värjäytän myös vaaleat ripseni. Hiukset ovat olleet vuosia leukaan saakka, mutta en ole nyt vaivautunut parturiin sitten toukokuun alun, joten alkavat olla jo olkapäille ja harkitsen sitä, että saavat kasvaa avioliiton siunaustilaisuuteen saakka ihan vapaasti omaan tahtiinsa. Väri on oma hailakanvaalea. Punapäänä viihtyisin, mutta taas iskee laiskuus kehiin, en millään jaksaisi olla koko ajan värjäyttämässä niitä.

16.11.2008 klo 15:47

Maryel
Käyttäjä

Mä en oikeen tiiä onko mulla mitään erityistä tyyliä. Ostan yleensä vaan sitä mikä itteeni miellyttää ja suurin osa paidoistakin on eri tyylisiä. Ehkä sekoitus vähän kaikkea. En oikeastaan halua edes muuttaa "tyyliäni", minusta se on just hyvä, koska se miellyttää itteeni. Yleensä mulla on päällä farkut, t-paita ja joku huppari. Näillä mennään joka päivä melkein. Omistan kyllä hameitakin, mutta niitä ei tuu käytettä kuin kesällä oikeastaan. Mitään minihameita en kyllä voi edes sietää, mun kaikki hameetkin on noin polveen asti, muuten tulee alaston olo. Mun lempparivaatekauppa on pitkään jo ollut KappAhl, mutta tykkään ostella Lindexiltä ja H&M:ltäkin vaatteita ja vähän sieltä sun täältä. En oo kauhean kauppauskollinen, ostan yleensä sieltä missä näen paidan, joka miellyttää mua. Kenkien suhteen hmm. oon aika tavallinen, keväällä ja syksyllä yleensä menee loafer-tyyppiset kengät, korkokenkiä en omista, koska en oo koskaan omistanut enkä osaisi niillä kävellä. Haaveilen kyllä sellasista saappaista, joissa olisi joku 3-5 cm korko. Mulla on vähän se ongelmana, kun mulla on pituuteeni suhteutettuna isohko jalkaterä niin useimmat kengät näyttää mun jaloissa isoilta. Ja toinen jalkakin on pienempi kuin toinen. Yleensä siksi ostankin (mustia) nahkakenkiä, koska ne venyy kuitenkin käytössä ja on aika ajattomat.

Kynsiä en jaksa yleensä lakata enkä yleensä jaksa meikatakkaan, vähän jotain mustia silmänalusia peittelen mutta that's it. Haluaisin punaset hiukset tai jotain. En tiiä :D En oo uskaltanut vaan värjätä vielä. Nyt on tämmöset punaruskeat hiukset ollut tässä keväästä lähtien. Jouluna todennäkösesti miehekkeen sisko leikkaa mulle kerrostetun kampauksen ja varmaankin muutama sentti lyhenee hiuksetkin samalla. Heitänpä tähän linkin siitä millaisen väriset hiukset haluaisin:

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_leveat_kuvat/583275.jpg

16.11.2008 klo 15:48

Atte
Käyttäjä

Karvainen apinamies.

16.11.2008 klo 15:49

Maryel
Käyttäjä

Ai se miehen tyyli. No mies on.. hevari. Kaikki vaatteet on mustia, yleensä sillä on päällä mustat farkut, musta t-paita, musta pitkähihanen (riippuu vuodenajasta toki), musta nahkatakki ja mustat maiharit. Talven varalle sillä on erikseen sitten musta talvitakki, mutta mustaa on kaikki. :) Eikä mua haittaa :D Helppo ostaa vaatteita sille, jos joskus tarvii.

16.11.2008 klo 19:30

oceansoul
Käyttäjä

Maryelin kuvaus miehensä tyylistä vastaa aika täydellisesti myös minun mieheni tyyliä. ;p

..ja toisaalta aika paljon myös minun tyyliäni. Melkeinpä kaikki vaatteeni siis ovat mustia. Jotenkin niin tottunut siihen, ettei osaa käyttää minkään muun värisiä, mutta miksipä tarvisikaan! Räikeitä vaatteita en laittaisi päälleni koskaan. :D Nahkatakkia en kyl koskaan päälleni tuu laittamaan!
Kesällä käytän mielelläni hametta (suunnilleen polviin ylettyvää), mutta muuten farkut jalassa tulee kuljettua. Meikata en jaksa, hiukset on aina auki, enkä kynsiäkään lakkaa.
Vaatteiden ostaminen on kyl ihan ärsyttävintä - käyn siis ostoksilla vain kun on pakko. Kenkien ostaminen vielä vammaisempaa, kun jalan koko 41 (monista naisten kengistä suurin koko on 40 -.-) ja vielä kaiken lisäksi tuo yksi kohta niin leveä, että sen takia monet ei sovi.

16.11.2008 klo 19:30

neutraalialkio
Käyttäjä

Farkut, paita ym. taviksen vaatteita. Yritän näyttää nuorekkaalta, sporttiselta, terveeltä ja iloiselta.

Haluaisin pukeutua rohkeammin ja muodiukkaammin, jos olisi varaa ja aikaa tähän ulkoiseen habitukseen uhrata. Ehkä kohtuus on kuitenkin parasta...

16.11.2008 klo 19:59

gadula
Käyttäjä

Naisellinen.
Musta.
Näyttävä.
Tyylikäs.
Siinäpä sanoja jotka kuvaa mun tyyliä. Ja sanoja, joilla muut on kuvannu mun tyyliä. Päävärinä on musta, jota maustan joskus punaisella, harmaalla, ruskealla, vaaleanpunaisella.. Millä päällä nyt satun olemaan. Olen todella tarkka vaatteistani ja niitä ei voi olla koskaan liikaa. Mä rakastan pukea myös muita ihmisiä.

Ja mies vois pukeutua mustaan.. Puku on aina in. Samoin kauluspaita ja tyylikkäät farkut. Vaatteet joita hän osaa kantaa.

16.11.2008 klo 21:07

Maryel
Käyttäjä

Itse kyllä tykkään shoppailusta, vähän turhankin paljon. Tykkäisin kyllä käyttää eri värisiä vaatteita, mutta kauhean vaikea löytää sitten sellasia, jotka myös miellyttäisi itteä muuten kuin värin puolesta. Siksi yleensä tyydynkin tummiin sävyihin, mustat t-paitat eri kuviolla on viime aikoina ollut mun juttuni. Toki joskus tekee löytöjä ja löytää jonkun värikkäämmänkin mukavan paidan, mutta ne on yleensä niitä heräteostoja. Jos hakemalla lähtee hakemaan niin tuntuu, ettei millään löydä.

16.11.2008 klo 21:11

Maryel
Käyttäjä

Lisäystä vielä (olisipa muokkaustoiminto..) että ehkä joskus oma sisäinen rokkityttö yrittää päästä pinnalle, jotkut vaateostokset on sellasia, että muiden vaatteiden niiden kanssa yhteensovittaminen on vähän vaikeaa. :D

17.11.2008 klo 12:30

Atte
Käyttäjä

Offtopic periaatteessa liittyen tuohon hevaripukeutumiseen (joku heivari voinee vastata), eli miksi kaikkien hevareiden pitää pukeutua nimenomaan mustaan tai ainakin se on se vaatetuksen pääväri? Miksi juuri musta?

17.11.2008 klo 12:55

Maryel
Käyttäjä

En nyt kyllä oo itse hevari, mutta mustasta itse pidän siksi, että se on helppo, sopii kaikkien muiden värien kanssa ja se on ajaton. Eikä tarvitse miettiä mitä päällensä laittaa, jos kaikki vaatteet ovat samanväriä eli käytännöllistä. Oma mies on sanonut, että alkoi käyttämään mustia juuri tästä käytännöllisyysseikasta. Vaalemmat vaattet otti mustista aina väriä kuitenkin pesussa joten hän sitten siirtyi pelkästään mustiin sen takia.

17.11.2008 klo 21:55

Nekku2
Käyttäjä

Musta ruskea on tommonen käytännöllinen :) Käy kaiken väristen kanssa.

Mulla tyyli on kait lähinnä semmonen rento, vähän luonnonläheinen mutta mieluusti myös nätti ja tyttömäinen. Haluisin enempi korostaa semmosta nättiyttä ja luonnonläheisyyttä.. Vaatii vaan uskallusta ja rahaa. :p Tykkään paljon väreistä. Tuntuu jotenki taas että ois tyyli vähän hakusessa.

Lisäks on tärkeetä että vaatteet on mukavia päällä, ettei tartte kiskoo koko ajan johonki suuntaan ja ettei oo alaston olo. Hameita haluisin omistaa enemmän, varsinki talvihameita. Ja mekkoja.

17.11.2008 klo 23:15

neutraalialkio
Käyttäjä

Musta värihän uhkuu voimaa. Se lienee myös syy sen käyttämiseen.

18.11.2008 klo 18:52

Tumak
Käyttäjä

Hmmm... Itse koen tyyliltäni olevani melko... tavallinen. Mua harvemmin erottaa massasta pukeutumisenu takia, paitsi silloin kun on lapikkaat jalassa.

18.11.2008 klo 19:10

lasu
Käyttäjä

Lasu on aina ollut hyvin omintakeinen pukeutuja. Tyylini on ehke enemmän rockahtavan hippi. Pidän todella väljistä paidoista yhdisteltynä näihin suuret kaulakorut ja virkatut kolmiohuivit, myös ruutukuvio on nam, samoin kuin villaneuleet. Myös minkä olen oivaltanut parhaimmaksi jalkinevalinnaksi, on reinot. Köpöttelen siis reinot jalassa säärystimien kera paikkaan kuin paikkaan. Pidän myös kaikenmoisista tasapohjaisista saappaista, mokkapinta ja hieman rypytetty varsi; bueno! Hiukseni ovat todella vaaleat kiharat pörröt, järjestelmällisen epäjärjestelmälliset. Päävärit pukeutumisessani lienee harmaa, musta ja vaaleansininen. Toisinaan myös beessi, kuin muutkin ruskean erisävyt.

Ja miekkosesta. Hmm. Toki tulevan puolisonsa haluaa pukeutuvan siististi, ettei nyt aivan verkkahousuissa ja rekkamiespipossa lököttele menemään.. Mutta tärkein, että mies olisi sonnustautunut Kristuksen kirkkauteen ja Jumalan armoon. Eiköhän Herra jokaiselle anna sellaisen puolison, joka miellyttää myös silmää..

18.11.2008 klo 20:56

Aycea
Käyttäjä

Mikä on rekkamiespipo? :D

18.11.2008 klo 23:21

lasu
Käyttäjä

Rekkamieslippis-hiihtopipo-kombinaatio.;)

19.11.2008 klo 17:51

aamu
Käyttäjä

Mä kuvailisin tyyliä sanoilla rennon klassinen ja mukava. Talvella pukeutumiseni perustana ovat yksinkertaiset, suorat housut tai farkut, poolo, neulepaita tai sitten lyhythihainen paita-neule/villatakki -yhdistelmä. Hameita käytän talvisaikaan tosi harvoin, koska ne on ympäri vuoden pyöräilevälle epäkäytännöllisiä. Sit kun käytän, tunnenkin itseni supernaiselliseksi.

Kesällä taas käytän paljon hameita, koska ne on kuitenkin helppoja ja vilpoisia säädyllisen mittaisinakin eikä kesäpyöräily ole lainkaan niin vaativaa vaatteiden suhteen. Muuten sama peruslinja. Värejä enemmän kuin talvella, mutta ei tekstejä tai räikeitä kuvioita, saati glittereitä. Yleensäkin huomaan olevani aika lailla yksivärisen ystävä: vaatekaappiin vilkaistessa ei paljon kuvioita näy.

Väreistä tykkään maanläheisistä ja murretuista: ruskea, vihreä, poltettu oranssi, violetti, sininen (tumma). Kesällä sitten hempeämpääkin: pinkkiä, keltaista, valkoista siihen rinnalle. Materiaaleista mulla on paljon villan, puuvillan ja silkin kaltaisia sekoitteita ja sitten kaikkia sellaisia H&M-tyyppisiä juttuja (joo, olen tosi perehtynyt kangaslaatuihin kuten näkyy).

Asusteista parhaita on isot huivit (ja lapaset talvella). Koruja tms. en juuri käytä, enkä pahemmin laita hiuksiani kuin erikoistilanteisiin. Ne ovat pitkät, joten menevät arkena kätsysti ponnarille, leteille, pinneille ym. helpoille virityksille pois naamalta.

19.11.2008 klo 18:54

Miya
Käyttäjä

Mun tyyli on aika yksinkertainen, rento.. melkeen kaikki vaatteeni ovat yksivärisiä, eikä kovin räikeitä muutenkaan. Käytän maanläheisiä ja lämpimiä värejä (vihreä, ruskea, oranssi, tumman violetti) + mustaa, kirkkaanpunaista, ja on mulla parit sinisetkin farkut :D
Kuviollisia/monivärisiä vaatteita mulla on vaan muutama. Skottiruutukuosi on melkee ainoa kuvio mistä tykkään, raidatkin menee.
Kirpputoreilta ostan paljon vaatteita, ja silloin tällöin tilaan netistä (Ellos, Anttila). H&M:stäkin löytyy usein jotain kivaa.
Vakioasu on farkut/vakosamettihousut, t-paita/toppi ja huppari/collegepusakka. Pitkähihaisia paitoja mullei hirveästi ole, en koskaa löydä mitää kivoja :p Talvella toki on vähän pakko käyttää niitäkin.
Pari vuotta sitten käytin tosi usein hameita (niitä on vieläki tosi paljon kaapin perällä) mutta enää en niissä oikein viihdy.

Kengät sitten. Multa löytyy kolmet tennarit<3, yhdet nahkasaappaat (ihan pienellä korolla) ja semmoset "normaalit" kengät, nahkaa nekin. Tontapaiset mutta mustat:
http://www.ellos.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=90-6556.jpg

Asusteita en myöskään hirväesi käytä. Muutama koru; semmone avainketju on aika vakio, käytän sitä kaulassa, rannekoruna tai sit kiinnitän vyölenkkeihin. Sit pari rannerengasta ja ristikoru joita myös käytän aika usein. Mut ne on kuitenki semmosia aika huomaamattomia.. eli ei mitää bling-blingiä :D
Sit kaulahuiveja mulla on tosi paljon, tosin niiden käyttö on nyt jääny vähemmälle koska talvitakkini on skottiruudullinen enkä oikein voi käyttää sen kanssa ruudullisia lempihuivejani (niitä on neljä). :D

Monet on kuitenki kuvaillu mun tyyliä persoonalliseksi. Kai se sitten sitä on jollain lailla, en ainakaan muotia oo koskaan seurannu :D Enkä pelkää pukeutua joskus vähän räväkämminkin.

Ai että miltä haluaisin tulevan mieheni näyttävän? Nyt pistit pahan :D en osaa sanoa, ei mulla oo koskaan ollu mitään tiettyjä ulkonäkövaatimuksia. Semmonen perustyyli käy ihan hyvin, eli farkut ja huppari :D

19.11.2008 klo 18:56

Miya
Käyttäjä

..ei oo todellista. Onneks osasin jo varautua tähän, jotenki muistelin että tää ei oikein tykkää pienempikuinkolme-merkistä ja tallensin tekstin ennen lähettämistä :D eli jatkuu.

Kengät sitten. Multa löytyy kolmet tennarit, yhdet nahkasaappaat (ihan pienellä korolla) ja semmoset "normaalit" kengät, nahkaa nekin. Tontapaiset mutta mustat:
http://www.ellos.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=90-6556.jpg

Asusteita en myöskään hirväesi käytä. Muutama koru; semmone avainketju on aika vakio, käytän sitä kaulassa, rannekoruna tai sit kiinnitän vyölenkkeihin. Sit pari rannerengasta ja ristikoru joita myös käytän aika usein. Mut ne on kuitenki semmosia aika huomaamattomia.. eli ei mitää bling-blingiä :D
Sit kaulahuiveja mulla on tosi paljon, tosin niiden käyttö on nyt jääny vähemmälle koska talvitakkini on skottiruudullinen enkä oikein voi käyttää sen kanssa ruudullisia lempihuivejani (niitä on neljä). :D

Monet on kuitenki kuvaillu mun tyyliä persoonalliseksi. Kai se sitten sitä on jollain lailla, en ainakaan muotia oo koskaan seurannu :D Enkä pelkää pukeutua joskus vähän räväkämminkin.

Ai että miltä haluaisin tulevan mieheni näyttävän? Nyt pistit pahan :D en osaa sanoa, ei mulla oo koskaan ollu mitään tiettyjä ulkonäkövaatimuksia. Semmonen perustyyli käy ihan hyvin, eli farkut ja huppari :D

24.11.2008 klo 6:22

jonatan
Käyttäjä

Itse kategorisoin itseni osittain ehkä omakeksimääni sanaan Post-Mod..
jos joku ei tiedä mitä modit on niin http://fi.wikipedia.org/wiki/Mod siinä on vähän tietoa..

Lähti tää modin leikkiminen lempparibändeistä jotka olivat jossakin kontaktissa mod kulttuuriin.. Itse en käytä huumeita mutta mulla on komia englantilainen hattu ja käytän paljon farkkutakkia johon oon liittänyt Target-pinssin..
Sitten vaateostoksilla yritän tehä Modeja ratkaisuja ;DD Tää on aika vapaa tyyli

24.11.2008 klo 19:33

Anskutin
Käyttäjä

Mä rakastan mun vaaleanpunaista vinoneliö-villapaitaa. Mua luullaan matikanopiskelijaksi, ei se tosin kovin kauas mene kun samaa tiedekuntaa ollaan. Ja mä tykkään paitapuseroista. Sitten farkkuja ja talvella samettihousuja, lämpötilan ollessa yli 10 astetta myös hameita. Mulla on lapsena ollut muutama pissatulehdus liikaa, niin pidän edelleen alaosaston suht lämpimänä ;-) Mutta tykkään kovasti kulkea hameessa. Monesti mulla on kuitenkin ihan joku yksinkertainen trikoopaita ja mahdollinen neule sen päällä. En pidä kodin ulkopuolella yleensä koskaan hupparia tai mitään collegehousujen tyyppistä. Mitä siis sanois... Klassinen, asiallinen, kalkkis :-)

25.11.2008 klo 1:11

voittaja
Tunnus poistettu

seksuy

25.11.2008 klo 18:51

Tenshi
Käyttäjä

Yleensä pukeudun vain mustaan. Farkut ja t-paita on aika vakio. Tosin muunkinlaisia vaatteita kun em. farkkuja ja t-paitoja tulee myös käytettyä, riippuu lämpötilasta :)

28.11.2008 klo 22:51

appleseed
Käyttäjä

Hippiä, boheemia, emoa, vanhaa rokkia ja peikkoa, ripauksella Japania, Intiaa ja vanhaa maailmaa. Tykkään väreistä, mutta toisaalta käytän aina mustaa ja ruskeaa. Isot, pitkät korut, värikkäät huivit, kulahtaneet matalakantaiset saappaat ja myssyt tai huopahatut-siinä pukeutumisen peruselementit. Kirppareilta aikalailla suuri osa tai jostain tätien kaapeista.
Olin ennen paljon rohkeampi ja värikkäämpi, mutta kasvoin angstauksen yli, ja nyt voisin sanoa lähes löytäneeni tyylini, tosin se vaihtelee mielialan mukaan.
Leikautin tukkani tänä syksynä Amelie-tyyliseksi, värinä punainen. Silmälasit valitettavasti määrittävät tyyliäni aika paljon. Harmi sinänsä.
Unelmamieshän olisi tyyliltään huoleton hippitaiteilija/muusikkopoika, mutta toisaalta siististi pukeutuva, sopisi pukukin päälle. Ja pitempi, takkuinen tukka, ei mikään heviletti. Ei hevareita, siis:)

30.11.2008 klo 2:49

OnnellinenMelankolinen
Käyttäjä

Oma tyyli

Mitä muut on minusta sanonut: Tyylikäs boheemikko.

Yhdistelen mielelläni värejä. minulle niinkään vaatteen muodolla ei ole väliä. Väri on siis ratkaiseva tekijä. Mielestäni selkeää ja kirkasta, yksiselitteistä tyylin käsitettä en ole vielä tähän päivään mennessä itselleni tehnyt, enkä tule tekemäänkään.

Olen 4seasons värikartaston mukaan "kevät". Eli minun tulee ostoksilla ollessani keskittyä eniten aika kirkkaisiin, vaaleisiin ja etenkin hyvin raikkaisiin väreihin. Pidän itse tummasta denimistä ja turkoosista. Violetti ja keltainen yhdessä tai erikseen ovat juhlaa. Vastoin värikarttaa pidän nyt ylläni paljon mustaa. Mustaakin on olemassa erisävyjä. Käytän "lämpimiä" mustan sävyjä.

En tule tekemään itselleni yksiselitteistä ja pysyvää: "tämä on tyylini" asennetta. En tule tekemään sitä sen vuoksi, että saatan kasvaa sekä ihmisenä, ammatin suhteen, sekä olosuhteiden ja jonkun verran muodinkin vuoksi. Seuraan jonkun verran muotia. Muoti ei sinänsä ole mielestäni hyvä tai paha asia. Sehän antaa työn monelle ihmiselle. Kaiken lisäksi se on kivaa. Muotiin liittyviä lieveilmiöitä, kuten ulkonäköpaineista aiheutuvia syömishäiriöitä en sulata. Muotia pitää olla juuri sen verran omassa elämässä, että se on kivaa. Ei asetettu rima. Rima omalle tyylille löytyy omasta tietenkin omista mieltymyksistä, sekä rahakukkarosta.

Tyylini ostan joskus kirppikseltä. Eniten vaatteita tulee ostettua nykyään Seppälästä (Hanna Saren on hyvä suunnittelija).

12.12.2008 klo 21:23

DJuiceD
Käyttäjä

Mikäpä on sinun tyylisi?

Otan sitä sata grammaa...kiitos.

Rokki vai hippi, rento vai retku?

Rokki ei oikein sovi mulle,rento on enempi mua...lähes aina.

Prinsessa, perus vai metsänmölliäinen?

Prinsesca en ainakaan ole koska oon Mies.
En kovinkaan perus enkä varsinkaan metsä mölliäinen.

kenties vanhanaikainen taikka tyylikäs ja pukeva?

Kuulemma tyylikäs.Joskus jopa intoudun huvin vuoksi käyttää PUVUN TAKKIA...

SE, jonka tyyli on sekoitus tätä kaikkea ja vielä jotain muuta?

Tähän kyl tipahtaa...
Vaatteeni on beisik löysiä,yleensä haen cargo-päntsyjä,ne on mun miäleen,sit jotain löysää paitaa kival printil...välil pyrin tekee steitmenttiä...se on hauskaa...t-paitojen osto on mun juttu,niit voi käyttää niin moneen jubinaan.Puvun kaa,ja ihan muuten vaan.Paidat yleensä ostan mustana tai valkoisena,mut oon myös alkanu käyttää värejä,,et en enää oo oikein väri tarkka.
Paitoina mul on muutama huppari.
Takit on vähempi mun juitsuja...täl hetkel mul on PIONEER (dj juttu) pilootti takki (HUOM!!!EN OLE RASISTI!!Vaikka takkini takia oon joutunut siintäkin kärsii... :( ).
Ostokseni teen yleensä Henkast ja Maukast tai Seppäläst...jack&jonesista...joskus eksyn kokeilee jotain ja ylittää rajoja ostamal city marketista tai tarjoustalosta .tai muualtakin...joskus oon jopa jotain löytäny kirppareilta,mut kirpparit ei oikein ole mun makuun mitään.
Joten se on harvinaista,et löydän kirppareilta jotain. =)
Pyrin olee sellanen urbaanin classy,hopahtava bilettäjä... =)
oon miettinyt et jos hakis joskus hiphop tyylii...