Huonoja keksintöjä!
Alue: Media ja tekniikka
|
13.11.2008 klo 20:51 |
Ai, heittikö joku tässä vitsin? Mutta pyyhihän kyyneleet, että näet taas paremmin lukea, kuinka pappi vaihtaa sukupuolta ja naiset käyvät kauneusleikkauksissa! ps. Onkohan myös makunystyräleikkauksia olemassa? Sinulla on aivan käsittämätön maistamisongelma, juuri sellainen mistä Paavalikin meitä varoittaa. Myös popcornit ovat hyviä!! |
|
13.11.2008 klo 20:58 |
Olen sangen tyytyväinen omiin makunystyröihini, kiitoksia vain ehdotuksesta. Enpäs ole katsellut tuota pappi ketjua. Kovin kuitenkin kuulostaa huolestuttavalta. Mahdankohan uskaltaa vilkaista? Ja anteeksi etten ottanut sanojasi todesta. Teen parannuksen ja pidän sanomisiasi tästä lähtien totisina tosina ellet sitten erikseen mainitse että kyseessä on vitsi. Tämä tosin tekee sinulle lisää hommia kirjoittamiseen mutta sormijumppa onkin varsin terveellistä. :D Siunausta! |
|
13.11.2008 klo 21:06 |
:) |
|
13.11.2008 klo 22:47 |
Suklaakuorrutetut pähkinät ovat suklaakuorrutteisten keksintöjen aatelia. Suklaakuorrutettu popcorn oli vähän ällöä. Tavan popcorn on taas hyvää. Ja tämä ei ole heresiaa vaan.... tulkinta. |
|
13.11.2008 klo 22:50 |
Heh.. Mä en tuohon suklaakuorrutettujen pähkinöiden maailmaan ole ihan täysin päässyt sisälle, mutta eihän mikään tietenkään PAHAA voi olla, mistä suklaata löytyy. |
|
13.11.2008 klo 23:02 |
Ei todellakaan! Suklaakuorrutetut popcornit saattaisivat jopa upota tähän poikaan jos sellaisia käsiini saisin. :D Tällä hetkellä herkullisin rouskuva herkku minun mielestäni on fanipalat. Mjami! ^^ Tuli tuossa tv:tä katsellessa mieleen että Big brother on ehdottomasti huonoin keksitty tv-ohjelma. Ah. Mutta nyt supernaturalia katsomaan! Sekin tulisi varmaan tuntia aikaisemmin jos nuo subtv:n neropatit älyäisivät lopettaa koko BB:n esittämisen. Niin kamalaa katsottavaa että hävettää. (yhden jakson peräti ziikannut ja sekin oli liikaa). |
|
14.11.2008 klo 13:07 |
Äh, no fanipalat taas ei ole erityisen hyviä (sain niistä yliannostuksen joskus kun tykkäsin kamalasti ja söin liikaa). Eihän sun kanssa voi keskustella, ihan väärät mielipiteet. |
|
14.11.2008 klo 15:41 |
Niin. Olen aivan hirvittävä ihminen ja minulla on käsittämättömän huono maku makeisten suhteen. 8D Se on katsos hyvä muistaa syödä kaikkea kohtuudella niin ei tule sitä yliannostusta. :P xP 8B |
|
15.11.2008 klo 19:01 |
No, ehkä vähän yliammuin, ehkei sinulla nyt niiin kauhea maku ole. Sen vielä ymmärrän, että joku vastustaa aborttia ja hyväksyy homouden, mutta että suklaarusinat pahoja.. Se vain sai minut niin puolustuskannalle. Mutta alan jo toipua :P |
|
15.11.2008 klo 19:02 |
|
|
15.11.2008 klo 20:44 |
Suklaarusinoiden inhominen on synnynnäistä. |
|
15.11.2008 klo 21:20 |
^ Onko se myös perinnöllistä? Mietin tässä, kun mies tykkää niistä kuin hullu puurosta ja minen, että onko meiän jälkikasvulla toivoa sen oikean ja puhtaan elämän puolesta? |
|
15.11.2008 klo 21:59 |
Suklaarusinoiden inhominen on synnynnäistä. Tässähän meinasi ihan hymähdys päästä, sisäisesti onneksi vain! Ettei nyt liikaa tule irroteltua... ^ Onko se myös perinnöllistä? Mietin tässä, kun mies tykkää niistä kuin hullu puurosta ja minen, että onko meiän jälkikasvulla toivoa sen oikean ja puhtaan elämän puolesta? Siitä en tiedä, mutta se on ainakin todettu, että sikiö maistaa erilaisia makuja lapsivedestä eikä se, että "on saanut sitä ja tätä jo äidinmaidosta saakka" ole ihan tuulesta temmattu. Eli, ensiksi itse kadut kapinallisuuttasi suklaarusinoita kohtaan, jotta voit antaa lapsillesi parhaat mahdolliset lähtökohdat. Sitten teet tietoisia tekoja popsien imetyksen aikana itse mahdollisimman paljon suklaarusinoita, niin eiköhän toivoa ole. Totisesti minä olen tässä oman osani tehnyt jälkikasvuni kohdalla. Ihan vain lapsen parasta ajatellen. |
|
15.11.2008 klo 22:01 |
Hetkinen, nythän kyllä taisin huijata. Meidän pojan tulevaisuus on hieman vaakalaudalla, sillä en voinut imetyksen aikana syödä oikein suklaata, saati rusinoitakaan, kun pojalle tuli niistä ilmavaivoja. Melkein unohdin... |
|
15.11.2008 klo 23:19 |
^ Nonih! Saarnaat toisin kuin itse elät *tsktsktsk* Toivottavasti ei tosiaan tule mikään hallitsematon himo suklaarusinoihin raskauden aikana. Auttasko semmonen ees, että imeskelis ne suklaat ja sit...tekis jotakin...niille rusinoille? |
|
15.11.2008 klo 23:19 |
Asiaan ihmiset asiaan!! |
|
16.11.2008 klo 0:00 |
No jatkan siis...Lidlin vissypullot. Tai ylipäänsä mitkä tahansa ohuesta muovista valmistetut isot juomapullot. Kun paine lähtee sisältä, niin kaataminen vaikeutuu lötköyden takia. Onpa hyvä ottaa kiinni kahdenkin litran pullosta lähes täytenä :P |
|
16.11.2008 klo 0:10 |
Huono keksintö tämä ettei talvea enää näy. :/ |
|
16.11.2008 klo 15:34 |
"hajumuisti" eli siis kun joku tuoksu/haju jää nenään ja sitten sen haistaa pitkin päivää vaikka ei ole lähteen äärellä ollut moneen tuntiin. Vieläkin tuoksuu vuodepotilasmummo nenässä... |
|
16.11.2008 klo 16:59 |
"hajumuisti" eli siis kun joku tuoksu/haju jää nenään ja sitten sen haistaa pitkin päivää vaikka ei ole lähteen äärellä ollut moneen tuntiin. Vieläkin tuoksuu vuodepotilasmummo nenässä... Kuolleen ja mätänevän ihmisen haju jää myös kerrasta tuonne muistin syövereihin. hyh |
|
16.11.2008 klo 19:51 |
^ Nonih! Saarnaat toisin kuin itse elät *tsktsktsk* Totta, nyt on kyllä ensin otettava suklaarusina omasta silmästä pois. Auttasko semmonen ees, että imeskelis ne suklaat ja sit...tekis jotakin...niille rusinoille? Ei, et voi poimia mielivaltaisesti vain itsellesi mieleisiä asioita. Kokonaisuus, muista kokonaisuus!
ANTEEKSIanteeksiANTEEKSI... Nämä oli viimeiset epäkommentit, nyt lupaan ottaa kaiken itsekurini käyttöön vaikkei se ole helpoin tie. |
|
17.11.2008 klo 7:19 |
Kananmunankeitin? Popkornikone? On kyllä uusavuttomien koneita sellaset. |
|
17.11.2008 klo 12:09 |
Kananmunankeitin? Popkornikone? Ensimmäiseen täytyy sanoa, että höpöhöpö. Meillä ei ole kotikotona keitetty kattilassa kananmunia niin kauan kuin minä muistan eikä vanhemmistani nyt ensimmäisenä itselleni tule mieleen uusavuttomuus. Minulle ole koskaan tullut mieleenkään, että kattilassa pitäisi mokomia kiehuutella, kun keitin on taloudellisempi käyttää ja saa aina tasalaatuista tulosta. Sanottakoon tosin, että omassa taloudessa sellaista ei vielä ole. Mutta - tadaa! - popkornikone löytyy :D Ajaa kyllä asiansa jos niikseen tulee, itse ollaan se vain testikäytetty ja sen jälkeen käytetty vain sitä kupua tarjoiluastiana. Appivanhemmilta tulee lahjaksi näitä tuikitarpeellisia kodinkoneita ja meillä onkin kaapillinen muutaman kerran käytettyjä trendilaitteita. Pelättiin pari joulua sitten, että saadaan se pitsauunihärpätin lahjaksi ;) (enkä halua edes tietää mitä kodinkone"välttämättömyyksiä" on nyt ilmestynyt markkinoille) Kodinkoneturhakkeena pidän sellaista patterilla toimivaa maidonvaahdotinta. Sillä saa jotain, millä ei ole mitään tekemistä aidon kahvimaitovaahdon kanssa. Höyryllä vaahdotettu maito on pehmeää ja hienojakoista, patterisurruuttimella tehty muistuttaa lähinnä tiskivaahtoa. |
|
18.11.2008 klo 20:25 |
Käsite avoliitto. Kelan hauska idea tuottaa päänvaivaa opiskelijoille ja työttömille. Lain mukaan et ole elatusvelvollinen, mutta Kelapa odottaa toisin. Ongelmia olen kuullut tulevan mies+nainen -kämppisparien kohdallakin, käsittämätöntä. Lisäksi ikävänä lieveilmiönä on tullut yleiseen käyttöön sana "avokki", joka kuulostaa karmealta. |
|
18.11.2008 klo 20:49 |
Ongelmia olen kuullut tulevan mies+nainen -kämppisparien kohdallakin, käsittämätöntä. Kokemusta on. Jaoin vuoden kämpän pikkuveljen kanssa ja jouduimme todistamaan erikseen olevamme sisaruksia emmekä avopari. Siinä vaiheessa tuli useampikin silmien pyörittely suoritettua. |
|
18.11.2008 klo 20:53 |
Unohtui mainita se, ettei tuo ollut edes se ainoa vaihe. Myöhemmin kun pikkuveli oli muuttamassa jo pois intin takia ja serkkumme muutti kämppään hänen tilalleen, asuimme me kolme kirjoilla yhtäaikaa jonkun matkaa. Taas uusi todistaminen, että ei, serkukset eivät myöskään ole keskenään avopari. Olen sitä tyytyväisempi, mitä vähemmän joudun olemaan Kelan kanssa tekemisissä. |
|
18.11.2008 klo 21:39 |
Lisäksi ikävänä lieveilmiönä on tullut yleiseen käyttöön sana "avokki", joka kuulostaa karmealta. Avokas on parempi :P |