Huonoja keksintöjä!
Alue: Media ja tekniikka
|
9.11.2008 klo 20:07 |
Oletteko törmänneet huonoihin keksintöihin? Omasta mielestäni siniset pelastusliivit ovat aika vihoviimeiset keksinnöt! Eihän sinisiä pelastusliivejä näe lentokoneesta... |
|
9.11.2008 klo 21:06 |
Sananvapaus pitäisi kieltää. Teokratia ja kuolemantuomiot käyttöön. VÄÄRÄSTÄ ELI TOTUUDEN VASTAISESTA MIELIPITEESTÄ ON RANGAISTAVA KUOLEMALLA. |
|
9.11.2008 klo 22:25 |
Voi ei, kuka tää uus nyt on. |
|
10.11.2008 klo 0:48 |
Osoittakaa nyt vähän ymmärtämystä uutta tulokasta kohtaan! Olen syvällinen teologi ja panokseni tälle foorumille tulee nostamaan keskustelun tasoa huomattavasti. |
|
10.11.2008 klo 8:14 |
Hehheh. Varsinainen vitsiniekka :D Älä nyt kuitenkaan ihan yliampumaan rupea. Täällä on paljon herkkiä ihmisiä jotka eivät luultavasti kestä liian suuria teologisia viisauksia xD Saattaa tulla kuraa niskaan siitä hyvästä. Mutta tervetuloa ja muistahan olla kunnolla 8D |
|
10.11.2008 klo 23:11 |
"Uusi" tulokaskin on suhteellinen käsite. |
|
11.11.2008 klo 9:05 |
"Uusi" tulokaskin on suhteellinen käsite. Kas, mitä paljon nähneet silmäni nyt näkevätkään: uutuuteni suhteellistetaan! Tiedän toki, että elämme pluralistisessa yhteiskunnassa - sillä yhtenäisyyskulttuurin aika on iäksi mennyt, on turha haikailla sen perään! - ja että relativismi on tätä nykyä varsin suosittu filosofinen kanta, jonka varsinkin nuoret, intellektuelleina itseään pitävät miehet valitsevat elämänsä kantavaksi voimaksi. Se on näet heidän tapansa vastata eksistentiaaliseen kysymykseen, joka meistä jokaiselle kerran esitetään. Mutta minä olen tottunut siihen, että jyrkkyyteni kohtaa vastustusta, että arvojeni mieluusti nähtäisiin suhteellistuvan. Mutta niin ei voi, sillä minun sydämeni on kytevä tuli, joka ajatusteni tuulten pyörteiden herättelemänä leimahtaa maailmanpaloksi ja polttaa, polttaa rintani karrelle. Voi sitä tulen loimua, vain hiiltyvä raato sielustani jää jäljelle! Mutta se on hinta, joka on maksettava tästä elämän hehkusta, joka on osakseni tullut. Kiitos Herralle, joka on minut pelastanut tähän tuskan kurimukseen, joka minua kieputtää syvemmälle pimeyteen vain sylkeäkseen minut jälleen jumalaiseen valoon! Siispä pyydän: älkää suhteellistako uutuuttani, arvon ghettoRouva, sillä minun tuleni on vielä Styxin rannoillakin väräjä hiljaista hehkuaan - ei! edes tuonelan ikuinen ilta ei elämääni sammuta! |
|
11.11.2008 klo 18:06 |
Ja taas eksyttiin aiheesta... |
|
11.11.2008 klo 18:35 |
panokseni tälle foorumille tulee nostamaan keskustelun tasoa huomattavasti. Offtopic-prosenttin nousi heti hiukkasen =) Jatka vain samaan malliin. Asiaan: Windows VISTA! |
|
11.11.2008 klo 20:43 |
Joo. Voisin minäkin vastata tähän kysymykseen. Tietokone viirukset ovat mielestäni varsin rasittava keksintö. Niistä kun ei ole mitään hyötyä paitsi silloin jos haluaa elävöittää naapurustossa asuvan nörtin elämänlaatua. Ulkoilu nääs tekee hyvää. Pari matoviirusta vaivihkaa vain kaverin koneeseen bluetoothin kautta kun käy tämän luona kahviretkellä ja jopas tekee taas mieli olla muualla kuin siellä kotona mätänemässä. Kas. Minähän keksin jotain hienoa ja ylistävää noista pahalaismaisista bittituhoojista, joten minun on vaihdettava vastaukseni kohdetta. Typerin keksintö olkoon siis sähkölasku :D |
|
11.11.2008 klo 20:50 |
Ja Voittaja: Herkeätkös matkimasta loistavaa kirjoitustyyliäni!! Se on minun oikeuteni ja koska minä olin tällä saitilla ensin, ei ole mitään syytä epäillä että minä saisin mielivaltaisesti käyttää oman käden oikeuttani ja vaatia ihmisiä maksamaan lisenssi maksua minun erin omaisen verbaalisen ulos annin kopioimisesta. Paljonkos sinulla sitä massia mahtaakaan olla taskun pojalla? Noniin. Eipäs ruveta tappelemaan. Hienoa että täällä joku muukin käyttää minulle hyvin rakasta suomen kieltä sen ansaitsemalla tavalla. |
|
11.11.2008 klo 21:04 |
Ja Voittaja: Herkeätkös matkimasta loistavaa kirjoitustyyliäni Minä matkin sinun tyyliäsi ennen kuin sinä olit edes syntynyt! |
|
11.11.2008 klo 21:17 |
Mutta minä olin silti ensin täällä :D Eli mielipiteelläsi ei ole perustavaa kannatus kalliota. Ja koska asia on näin, olen itse asiassa sinua vanhempi ja niin ollen sinä synnyit vasta minun jälkeeni, voittaja. Logiikkani on maata vavahduttavaa! \o/ Lol! |
|
11.11.2008 klo 21:26 |
LEHTIPUHALLIN! On tosi kivaa kun joku jannu on huristelemassa sunnuntai-aamuna ikkunan alla kahdeksalta. Eivätkä ne lehdet edes mene mitenkään siististi vaan lentelevät pitkin ja poikin! Lisäksi se vielä saastuttaa. Miksei niitä lehtiä voisi vain haravoida? Siinä saisi liikuntaa samalla. |
|
11.11.2008 klo 21:32 |
Kolmentoista rivin vuodatus tehoaa jo liene kehen vain, joten ehkäpä suosiolla luovun uutuutesi suhteellistamisesta :) Suothan kuitenkin armon, mikäli niin teen yhä joskus salaisissa mieleni sopukoissa, ihan vain ruokkiakseni sisäistä salapoliisin pikkuapuriani. Mutta kaikkea hyvää, kivat sulle ja sitä rataa vain! |
|
11.11.2008 klo 21:36 |
Sitä paitsi Voittajaksi kykeneväiset ovat melko harvassa. Ai niin, lupasin tehdä kyseenalaistamiseni salaisesti. Merope, niinpä. En ole koskaan tajunnut lehtipuhaltimen hyötyä suhteessa vaivaan, kun ne tosiaan lentelee minne sattuu. |
|
11.11.2008 klo 21:42 |
Olen samalla kannalla arvon ghettorouva ja Merope. Haravat kunniaan! Tekniikasta ei ole muuta kuin haittaa. |
|
11.11.2008 klo 23:57 |
Golf-kentiltä tunnetut "autot", joilla liikutaan isoilla kentillä. Miksi niitä kutsutaan? Joka tapauksessa minua ei saa vakuutetuksi siitä, että golf on urheilua, ellei siinä saa edes liikuntaa kävelyn muodossa. |
|
12.11.2008 klo 0:07 |
Suklaarusinat - hyvän suklaan haaskaamista mokomilla litsakkeilla. Samaan syssyyn kuuluu rusinoiden yhdistäminen mysliin. |
|
12.11.2008 klo 0:36 |
Meidän suihku. Kun sen sammuttaa niin päälle et saa saippuaisilla käsillä koska muoto on pyöreä. Näyttää kivalta mutta on todella epäkäytännöllinen. |
|
12.11.2008 klo 12:26 |
Suklaarusinat - hyvän suklaan haaskaamista mokomilla litsakkeilla. Aamen! |
|
12.11.2008 klo 12:42 |
MITÄ, SUKLAARUSINAT? Mikä teitä vaivaa, kääntykää ja tehkää parannus! Hävytöntä... "Arvon ghettoRouva." Kuulostaa hyvältä... voisikohan kaikki käyttää sitä jatkossa? Ylikuningatar olisi vielä parempi, mutta joskus on otettava mitä saa. |
|
12.11.2008 klo 16:11 |
Niin. Elämä on julmaa, ghetto. Minäkin esimerkiksi haluaisin juuri nyt jäätelöä mutta rahaa taskun pohjalta ei valitettavasti heru siihen, joten on odotettava perjantaihin asti. Ehkä vastaisuudessa sinun on pyydettävä kohteliaisuuksia mieheltäsi ;P Mitä hänkin siitä tuumaisi jos huomaisi miten täällä sinua leperrellään? Mies parkahan hajoaisi liitoksistaan ja saattaisi teikäläisen kannalta pahimmassa tapauksessa ryhtyä munkiksi. :D Ja ne suklaarusinat on oikeasti aivan hirveitä. Hyvä suklaa menee hukkaan kun se pilataan sellaisella kammotuksella kuin rusina. Hyi kamala! |
|
12.11.2008 klo 18:26 |
Pöh, suklaarusinat on just hyviä! |
|
12.11.2008 klo 19:21 |
Se on makuasia. :D Ja makuasioistahan ei parane kiistellä. 8D |
|
13.11.2008 klo 17:22 |
makuasioistahan ei parane kiistellä päinvastoin, niistä ja vain niistä paranee kiistellä - kaikissa muissa asioissa toinen on aina väärässä sry for offtopic.. |
|
13.11.2008 klo 17:42 |
Hajustetut pikkuhousunsuojat on hirveitä. Kaamea keksintö tosiaan. |
|
13.11.2008 klo 19:59 |
Mikäli lasket "arvon ghettorouvan" lepertelyksi, sinun olisi syytä pikimmiten käydä Lepertelyn Alkeiskurssi, jottet tekisi näin vakavaa virhearviota uudestaan. Sitä paitsi minun ruokapöytääni ei munkiksi kannata kenenkään ryhtyä, sillä ne tuhoutuvat alta aikayksikön, ja minun mieheni tietää sen. Joten en näe tässä huolta. Se on makuasia. :D Ja makuasioistahan ei parane kiistellä. 8D E tarvitse kiistellä ei, riittää että todetaan teidän suklaarusinavihamielisen olevan väärällä polulla! Maailma ilman suklaarusinoita olisi kuin juustohampurilainen ilman juustoa, pihviä, majoneesia, salaattia ja sämpylää. Eli kuin pelkkä suolakurkku. Ja se on totuus. |
|
13.11.2008 klo 20:01 |
Aikoinaan myytiin popcorneja, joissa oli suklaakuorrutus. Ne vasta hyviä olikin... Ja jotta pysyn aiheessa, vastaan, että huono keksintö oli lopettaa niiden valmistus! |
|
13.11.2008 klo 20:12 |
Ja minusta taas tavan popcornit ovat aivan kamalia. En voi sietää niitä. ghetto: Ennemmin taivas tipahtaa niskaani kuin rupean pitämään suklaarusinoista! Ja sinä se tässä olet väärällä polulla xP Hehhehhee. Hyvä kuitenkin että joillakin täällä on huumorintajua :D Nauroin vedet silmissä tuolle viimeisimmän kommenttisi ylempänä olevalle litanialle 8D |