Tutustuminen seurakunnassa
Alue: Yleinen keskustelu
|
8.12.2008 klo 12:56 |
Anskutin enkä ole ollenkaan sellainen kuin fundamentalistien mielestä naiset ovat. Siitä aiheutuu joskus pientä kärhämääkin, kun olen itsenäinen ja haluankin olla. Haluaisin kysyä Anskutin'lta ja muilta, vaikka myös Chippyltä, että kumpaa sukupuolta on ollut nää henkilöt joiden kanssa on tullut kärhämää tai on tullut tuomitsemaan? Ihan mielenkiinnosta. |
|
8.12.2008 klo 14:02 |
Seurakuntaan astuessa minulle tulee kuitenkin tunne, että minua ei siellä hyväksytä itsenäni Syynä voipi osittain olla se, ettei konservatiivisemmissa piireissä hyväksytä avoliittoa. Ei ehkä kannata mainostaa sitä |
|
8.12.2008 klo 21:28 |
Tuskin kukaan erityisesti mainostaa sellasta asiaa. "Hei kattokaa mua, mä muuten asunkin avoliitossa, ettäs tiedätte" Jooei. |
|
8.12.2008 klo 22:52 |
Haluaisin kysyä Anskutin'lta ja muilta, vaikka myös Chippyltä, että kumpaa sukupuolta on ollut nää henkilöt joiden kanssa on tullut kärhämää tai on tullut tuomitsemaan? Ihan mielenkiinnosta. Molempia sukupuolia on ollut. Tilanteet nousevat silloin, kun esimerkiksi illan aiheena on jotain naisen asemaan tai sukupuolirooleihin liittyvää. Ei kukaan oma-aloitteisesti tule mitään sanomaan, kun en näytä feministiltä ;-) |