Pettäminen
Alue: Avioliitto ja perhe
|
20.11.2008 klo 10:07 |
Miten harrastetaan seksiä ilman tunteita? |
|
20.11.2008 klo 11:18 |
"Miksi raja menee seksin harrastamisessa?" Rajan nyt päättää jokainen pari itse. "Miksi haittaa, jos mies harrastaa seksiä ilman tunteita tuntemattoman kanssa?" Riippuu tilanteesta. Jos kumppanini haluaisi harrastella jonkun muun kanssa vaikka siksi, että minä olen ollut haluton vimeiset puoli vuotta, niin mikäpä siinä. Vaan _pettämistä_ en silti hyväksy, joten ei sitä salaa kuuluisi tehdä. Rakastan kumppaniani ja toivon hänen olevan onnellinen, joten miksi sen sitten kieltäisin. "Miten harrastetaan seksiä ilman tunteita?" Nii.. aina siinä jotain tunteita mukana on, mutta ehkäpä tässä nyt tarkoitettiin rakkautta jms. ;) |
|
20.11.2008 klo 12:12 |
Miksi raja menee seksin harrastamisessa? Koska se nyt vain sattuu tuntumaan minusta väärältä, ei siinä sen suurempia draamoja. |
|
21.11.2008 klo 19:38 |
Siis kysyin tuon kysymykseni nimenomaan Lucililta, unohdin kohdistaa sen hänelle. Kun hän sanoi, ettei häntä suuteleminen haittaa mutta seksi (yhdyntä?) haittaa. Ei teidän muiden kannat kiinnosta :D Ei vaan, mutta kun tiesin jo että aika montaa muuta haittaa jo suutelu. sls jne. No minusta ei voi mitenkään kokonaan ilman tunteita, mutta tässä tarkoitettiin varmaan sitä, ettei ole rakastunut siihen sekstailun kohteeseen. |
|
21.11.2008 klo 19:39 |
Lucil, ok. |
|
21.11.2008 klo 23:26 |
Kyllä seksiä voi harrastaa ilman tunteita, helpostikin,mutta kuten todettu, rakastuminen olisi pahempaa. |
|
22.11.2008 klo 9:01 |
Vähän niin kuin viinaa voi olla ilman hauskaakin? |
|
23.11.2008 klo 0:49 |
Vähän niinkuin joo.. Ja toistepäin myös. |
|
1.12.2008 klo 11:52 |
Nyt kohtasi itseänikin tämä helvetti...Vaimo melkein kahden avioliittovuoden jälkeen petti ja jäi sitten homman minulle selvittyä vielä asumaan tämän toisen miehen luokse...Kuulemma olin kohdellut huonosti, mutta ikinä ei ollut kertonut asioista mitään minulle eikä parhaille kavereillekaan. Halusi luoda hyvän ulkokuoren avioliitosta... Tämä on kyllä pahinta mitä voi kokea...Ei tiedä miten tästä selviää...Koko elämä kerralla hajalle...Jumala auta... |
|
1.12.2008 klo 14:34 |
Voi että.Olen pahoillani puolestasi ja laitan muutaman rukouksen yläkertään :) Voimia sinulle. |
|
2.12.2008 klo 14:43 |
Tsemppiä petetty. Itsekin olen ollut samassa tilanteessa, tosin en ollut naimisissa mikä tekee asiasta varmasti piirun verran vaikeamman. Oliko teillä lapsia? Jos oli, siis on, niin heidät kannattaa varmasti laittaa kaiken edelle. Ota oma aikasi, käy vaikka tiputtamassa koirankakkaa heidän postiluukustaan ja yritä puhaltaa pahimmat höyryt pois ennen kuin ne tulevat korvista ulos. |