Facebook

Alue: Media ja tekniikka

25.8.2008 klo 16:18

sunshine86
Käyttäjä

Joo, siis se FB:n uusin version, eiihhh... en tykkää yhtään! Pidän edelleen sen vanhan. Se on selkeämpi! :)) ..siis juuh, tosiaan ihan into FB!!! :DD

27.8.2008 klo 21:47

aamu
Käyttäjä

Vanhassa pysyn minäkin. Kerran puolivahingossa klikkasin itteni uuteen ja se oli aivan järkyttävä, en löytnyt sieltä mitään jne. Enkä aio yhden sivuston takia alkaa lataamaan uusia ohjelmistoja. Ehei, vanha rulaa niin kauan kuin vain suinkin on olemassa. ;D

30.8.2008 klo 13:38

Merope
Tunnus poistettu

Auttakee! Minulla on aika monta Pages-sivua (tai siis niitä become a fan-juttuja), ja nyt haluaisin poistaa pari. Kappas kummaa, ko. ilmiön sivulla ei olekaan enää eroa-namiskaa missään. Miten niitä saa pois vai saako mitenkään? :( En siis koko sovellusta halua poistaa, vain pari yksittäistä "sivua".

30.8.2008 klo 14:11

Merope
Tunnus poistettu

Eikun ei mitään sittenkään, sain jo apua. Muillekin tiedoksi: jonkin sivun saa poistettua kun menee ko. fanisivulle, scrollaa alas ja painaa "remove me from fans". Simple as that!

1.9.2008 klo 16:34

tie316
Käyttäjä

Facebook kuuluu samaan kastiin irc-gallerian kanssa (yms.)
-minua ei niissä näy niin kauan kuin se on minusta itsestäni kiinni.

...

6.9.2008 klo 13:19

tonitus
Käyttäjä

On tuota oikeaa elämää sen verta ettei riitä mielenkiinto näpräämään. Mut liityin sinne, kun kaikki puhuu siitä :) Ja yllättäen monia vanhoja tuttuja, kuten mm. raamattukoulun ajoilta löytyi! Vielä kun sais aikaa ja mielenkiintoa tiedustella mitä niille kuuluu tänään.. :D
Mistään aplikaatioista ei tajuta mitään, eikä kiinnostakaa tietää. Jotain ylimääräsiä härväkkeitä, joilla voi jotain räplätä varmaan. Torttu oli ennen hyvää, kelpaa mulle tänäänkin, ei jaksa näin monimutkanen ja vaihtelevuus innostaa.

13.9.2008 klo 14:02

Merope
Tunnus poistettu

No nyt tuo uusi Facebook tuli sitten pakolliseksi. En kertakaikkiaan kestä sitä! Aivan kamala, sekava ja epäkäytännöllinen! Ja en sano näin siksi, että se on uusi, vaan siksi, että se vanha oli oikeasti paljon selkeämpi ja helppokäyttöisempi!

En oikeasti ymmärrä, miksi lähes kaikki sivustot kokevat jossain vaiheessa "uudistuksen", jonka pitäisi olla mukamas parempi ja helpottavampi, mutta joka paljastuukin loppujen lopuksi täysin typeräksi ja hyödyttömäksi. Ilmeisesti niillä ylläpidon tyypeillä oli aivan liikaa luppoaikaa kun tällaisen kehittelivät - ja tekivät vielä pakolliseksi. Se pakollisuus on vielä yksi juttu, mikä inhottaa: miksei uusi vanha olisi voinut pysyä rinnakkain? Ne, jotka eivät tälle uudelle syttyneet, olisivat voineet pitää vanhan jne. Mutta niinhän se nykyään menee, että kaikki uudistukset runnotaan väkipakolla läpi eikä ihmisten mielipiteistä välitetä - ei, vaikka Against The New Facebook-ryhmässä oli reippaasti yli miljoona jäsentä.

13.9.2008 klo 14:30

Atte
Käyttäjä

No nyt tuo uusi Facebook tuli sitten pakolliseksi. En kertakaikkiaan kestä sitä! Aivan kamala, sekava ja epäkäytännöllinen! Ja en sano näin siksi, että se on uusi, vaan siksi, että se vanha oli oikeasti paljon selkeämpi ja helppokäyttöisempi!

Täytyy sanoa, että osaan jo hieman paremmin sitä käyttää yhden aamun harjoittelulla ja tämä kyllä toimii ihan hyvin. En valita.

13.9.2008 klo 15:38

Rolle
Käyttäjä

Facebook on kiva, mutta en minä siellä aina jaksa olla. Rupeaa vähän kyllästyttämään kaikenmaaliman kutsut ja pelit ja muut. Mutta kai se on profiiliyhteisö siinä missä muutkin. Ei mikään kovin turvallinen tai käytännöllinen ehkä, mutta kuitenkin. Pidän kyllä eniten tuosta nimimerkittömästä Etunimi Sukunimi -politiikasta, sillä kukaan ei ole anonyymi.

14.9.2008 klo 22:37

Merope
Tunnus poistettu

Hmh, no nyt tuohon uuteen leiskaan alkaa kieltämättä tottua. Toisaalta nuo profiilisivun välilehdet säästävät hermoja kun ei joka kerta silmille pomppaa kauheaa applien armeijaa, niinkuin vanhan feiskarin kanssa kävi. Nyt niitä voi mielensä mukaan klikkailla sieltä esiin.

15.9.2008 klo 0:14

sjh
Käyttäjä

Facebookissa ollaan täältäkin suunnalta :)

16.9.2008 klo 18:38

kiikkis
Käyttäjä

Apua! Saako Super Wallin jotenkin pois käytöstä?

16.9.2008 klo 20:47

Merope
Tunnus poistettu

Apua! Saako Super Wallin jotenkin pois käytöstä?

SuperWall on application eli sovellus siinä missä muutkin, ja kaikki sovellukset voi poistaa. Wanhassa feiskarissa oli aina sen sovelluksen nurkassa pieni raksi, mistä sen saattoi poistaa, mutta tuossa uudessa versiossa sitä ei näy... Kokeilepa Settings-namiskaa, sieltä pitäisi jommasta kummasta (Account tai Privacy settings) löytyä sellainen sivu, mistä niitä appleja voi poistaa.

16.9.2008 klo 20:50

Merope
Tunnus poistettu

Jos siis ymmärsin oikein, että haluat siitä SuperWallista kokonaan eroon.

16.9.2008 klo 21:01

kiikkis
Käyttäjä

Juu. Löytyi :) mutta sen saikin tuolta sovellukset-valikon muokkaa kaikkia -kohdan kautta...

22.10.2008 klo 17:13

Eleria
Käyttäjä

facebook ei oo mun juttu eikä myöskään mitkään muut galleriat.. joskus pidin niis profiiliani, mut tulin siihen tulokseen et turhaa ajanhaaskausta ja muutenkin ne helposti koukuttaa liikaa.. Nicin poistaminen niistä ei oo kaduttanu yhtään.. On parempiakin keinoja pitää yhteyttä ihmisiin. Nyky-yhteiskunnas muutenkin kommunikoiminen usein jää tosi pinnalliseks ja epäidoks, kun "tavataan" jengiä koneen välityksellä..Suomalaisista puhumattakaan..=D

23.10.2008 klo 14:30

Mendicus
Käyttäjä

Olen Facebook:ssa, mutten tee sillä juuri mitään. Siellä oli yksi mielenkiintoinen ryhmä, joka pyrki kokoamaan kaikki sukunimeni omaavat ihmiset koko maailmasta samaan ryhmään, mutta Facebook:n uudistuksen jälkeen en ole enää löytänyt sitä ryhmää. Inhoan applicationeja ja kaiken maailman requesteja.

23.10.2008 klo 17:35

lasu
Käyttäjä

Hurahdinpa tuonne itsekin taannoin. ._. Alkuunhan en tajunnut sivustosta niin mitään ja luulin jopa eksyneeni ihan harhasivuille, kun kaikki niin hehkuttivat tuota Naamakirjaa. Noh. Tosihan se, että ulkoasu ei ostanut minua ensitapaamisella, mutta hiljattain sivustoon kun tutustuin, sain adoptoida itselleni Pesukarhun, Samwain. Ja, ah, sitä riemua, kun löysin pelattavakseni Super Marion! Olin myyty.

Vanhoihin tuttuihin on ollut mahtava törmätä. Tuota kautta onkin saanut haalittua vanhoja kontakteja ja sukulaisia kokoon, eikä olo tunnut enää niin "unohdetulta". Ihan kiva, ma tykkaan.

18.12.2008 klo 12:03

testify
Käyttäjä

Jep, käytän facebookia. Pitkään olin ajatusta vastaan, mutta nykyään roikun siellä päivittäin. Löysinpä sitä kautta vanhoja luokkakavereita ja selvisi luokkakokouksen päivämääräkin, minkä olin jo unohtanut. :)

18.12.2008 klo 19:33

Anskutin
Käyttäjä

En käytä. En tykkää esiintyä netissä omalla nimellä ja kuvalla. Mulla on siihn omat syyni, joita en tässä rupea selittelemään. Mutta en halua, että joku voisi vaan googlettaa mun nimeni ja saada esiin mun koko elämän! En oo muissakaan tällaisissa yhteisöissä. Ja ylpeä siitä.

19.12.2008 klo 23:12

neutraalialkio
Käyttäjä

Olen kuulunut noin kuukauden. Fb on ehkä seurustelevien tai sinkkujen taivas. Voihan sitä parisuhteessakin oleva kysellä vanhojen tyttö-/ poikaystävien kuulumisia kun omassa parisuhteessa menee huonosti!

22.12.2008 klo 1:27

ikinuori
Käyttäjä

Facebook on loistava, itse löysin siellä melkein koko yläasteen aikaisen luokkaporukkani=)
AIVAN UPEA HOMMA!!!!! =)

23.12.2008 klo 21:32

Babaii_
Käyttäjä

Facebook on ihan jees paikka, tosin olen vielä aika kiinni irc-galleriassa. Ei se sen ihmeellisempää. Tulee pidettyä mukavasti yhteyttä ihmisiin, joihin ei muuten niin pitäisi.